کد خبر: 64564 | زمان مخابره: 10:20:17 - یکشنبه 14 آذر 1395 | بدون نظر | |

دستگیری سارق سیم و کابل برق در کهنوج

فرمانده انتظامی “کهنوج” از دستگیری سارق سیم و کابل برق در عملیات روز گذشته پلیس این شهرستان خبر داد و گفت: متهم در تحقیقات صورت گرفته به ۳فقره سرقت اعتراف کرد.

به گزارش نشانه نیوز، سرهنگ” شاهپور بهرامی” گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهر کهنوج موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی کلانتری۱۲ کهنوج در این زمینه با گشت های ویژه به صورت محسوس و نامحسوس به فعالیت پرداختند تا اینکه موفق شدند سارق سیم و کابل را شناسایی کنند.

سرهنگ” بهرامی “با اشاره به سابقه دار بودن متهم بیان داشت: پس از شناسایی مخفیگاه متهم ، ماموران به صورت نامحسوس وی را تحت نظر قرار دادند و در اقدامی ضربتی توانستند وی را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه مقدار قابل توجهی سیم و کابل مسی را کشف کردند.

این مقام مسئول با بیان اینکه سارق معتاد و دارای سابقه کیفری می باشد،گفت: متهم در تحقیقات صورت گرفته به سه فقره سرقت سیم و کابل برق اقرار و عنوان کرد با فروش اموال مسروقه هزینه خرید مواد مصرفی خود را تهیه می کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج در پایان خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد.



ارسال نظر


آخرین خبرها