کد خبر: 64587 | زمان مخابره: 18:32:09 - دوشنبه 15 آذر 1395 | بدون نظر | |

ساخت مدرسه اتباع خارجی در کرمان آغاز شد

کلنگ ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه اتباع خارجی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان در شهر کرمان به زمین زده شد.

به گزارش نشانه نیوز،  این آیین با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان و اگنس موکانتوالی رئیس دفتر کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان کرمان، مدیرکل امور اتباع و مهاجریان خارجی استانداری و جمعی از مسئولان برگزار شد.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در این آیین گفت: حدود ۳۰ هزار دانش آموز تبعه خارجی در مدارس استان مشغول تحصیل هستند.
حسین میرزایی افزود: براساس بررسی های صورت گرفته پیش بینی می شود سال تحصیلی آینده بیش از ۶۰ هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس استان مشغول تحصیل شوند.
وی خاطرنشان کرد: از نظر مسئولان آموزش و پرورش هیچ تفاوتی بین دانش آموزان ایرانی و تبعه خارجی وجود ندارد و کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و پرورشی، مهمترین راهبرد ما در مدارس استان است.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در حال حاضر ۲ پروژه آموزشی ویژه دانش آموزان اتباع خارجی در شهرهای کرمان و کاظم آباد چترود در حال اجراست.
وی اضافه کرد: مدرسه ۱۲ کلاسه اتباع خارجی در زمینی به مساحت سه هزار و ۵۰۰ متر مربع با زیربنای یکهزار و ۲۶۰ متر مربع در ۲ طبقه احداث می شود.



ارسال نظر


آخرین خبرها