کد خبر: 65131 | زمان مخابره: 9:54:25 - سه شنبه 14 دی 1395 | بدون نظر | |

محموله هروئین به مقصد نرسید/ تمامی اعضای باند سرقت مسلحانه در جنوب کرمان دستگیر شدند

مجازات های سنگین در انتظار قاچاقچیان مواد مخدر است.
به گزارش نشانه نیوز، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج از کشف ۲۰بسته مواد مخدر از نوع هروئین خبر داد وافزود:قاچاقچیان قصد انتقال موادمخدر را از استان سیستان و بلوجستان به هرمزگان داشتند .
مجید سیمی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت:طی یکسری اقدامات اطلاعاتی از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر و یگان تکاوری امام رضا(ع)کهنوج،باند موادمخدرمذکور مورد شناسایی  و بادستور مقام قضائی مورد ضربه واقع شد.
وی اعلام داشت:قاچاقچیان قصد انتقال ۲۱ کیلو گرم هروئین را از پهنای جغرافیایی استان کرمان به هرمزگان را داشتند که با هوشیاری مامورین موفق به اجرای نقشه شوم خود نشدند.
این مقام قضائی اظهار داشت:باصدور دستور قضائی دو اکیپ از مامورین پلیس مواد مخدر در کلیه محورهای مواصلاتی کهنوج به صورت نامحسوس حضور یافته و پس از مشکوک شدن به  خودروی عبوری پژو ۴۰۵ دستور توقف خودرو صادر گردید اما قاچاقچیان اقدام به فرار نمودند.
دادستان عمومی وانقلاب شهرستان کهنوج ادامه داد: پس از یک تعقیب و گریز مسلحانه خودروی حامل مواد توقیف و مامورین موفق به کشف ۲۱بسته هروئین  که به صورت ماهرانه ای در خودرو جاسازی شده بود شدند.
سیمی با اشاره به اینکه در این عملیات دو متهم به نام های (پ.ش) و(الف.گ) اهل سیستان بلوچستان دستگیر و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند،افزود:پرونده در شعبه بازپرسی دادسرای عمومی وانقلاب شهرستان کهنوج در حال رسیدگی وانجام تحقیقات تکمیلی است.
وی با اعلام اینکه در این عملیات مقدار ۲۱کیلوگرم مواد مخدر صنعتی از نوع هروئین کشف شده است، ادامه داد: دو دستگاه خودرو پژو ۴۰۵و(MVM) نیز از متهمان کشف و ضبط گردیده است.
این مقام قضائی هشدار داد:با توجه به اثرات خانمان سوز موادمخدر از جمله هروئین رسیدگی به این نوع پرونده ها در دستور کار ویژه این دادستانی قرار دارد.
وی با اشاره به ماده ۸قانون اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر،گفت:در صورت حمل ونگهداری مواد مخدر صنعتی هروئین بیش از ۳۰ گرم مجازات های سنگینی از سوی قانون گذار تبیین شده است.

دادستان کهنوج خبر داد:
تمامی اعضای باند سرقت مسلحانه در جنوب کرمان دستگیر شدند

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان کهنوج گفت: تمامی اعضای باند سرقت مسلحانه و راهبندان در منطقه جنوب استان کرمان در کهنوج دستگیر شدند.

به گزارش نشانه نیوز، مجید سیمی در تشریح انهدام این باند سرقت مسلحانه اظهارداشت:این باند از حدود شش ماه گذشته اقدام به سرقت مسلحانه و راهبندان درجنوب استان کرمان می نمود که پس از دستور قضائی وتلاش های شبانه روزی مامورین پلیس اطلاعات این باند منهدم گردید.
این مقام قضائی تصریح کرد:تمامی از اعضای این باند به اسامی (م.ف)و(ط.الف)و (ع.ق) اهل استان کهکیلویه و بویراحمد می باشند و سوابق متعدد کیفری از جمله سرقت مسلحانه در استان هرمزگان به ویژه شهر رودان را در کارنامه سیاه خود دارند.
وی خاطرنشان ساخت:طی انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی توسط پلیس اطلاعات کهنوج،محل اخفای متهمین مورد شناسایی قرار گرفت ودر یک عملیات غافل گیرانه  متهمین به همراه دوقبضه اسلحه کلاشینکف و مقادیر زیادی فشنگ جنگی  دستگیر شدند.
سیمی عنوان کرد:پرونده در حال حاضر در شعبه بازپرسی دادسرای عمومی وانقلاب کهنوج در حال رسیدگی است ومتهمان با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده اند.



ارسال نظر


آخرین خبرها