کد خبر: 65438 | زمان مخابره: 11:05:59 - دوشنبه 27 دی 1395 | بدون نظر | |

مرسوله های برگشتی به پست امحا نمی شود

مدیرکل پست استان کرمان با اشاره به اینکه برخی مرسوله های پستی پس از ارسال به آدرس فرستنده به دلیل مشکلاتی، برگشت می خورد گفت: مرسوله های برگشتی به پست نزد این اداره کل به صورت امانت باقی می ماند و امحا نمی شود.

به گزارش نشانه نیوز، علیرضا اکبری افزود: پس از ۲ مرحله ارسال مرسوله های برگشتی پستی به آدرس گیرنده، در صورت نبودن فرد تحویل گیرنده و یا آدرس ناقص و اشتباه، اداره پست به گیرنده اخطار می دهد تا برای تحویل مرسوله خود از پست اقدام کند.
وی ادامه داد: مرسوله های پستی پس از برگشت به مدت یک هفته در باجه معطله اداره پست نگهداری می شود.
مدیرکل پست استان کرمان گفت: ارسال کنندگان محوله های پستی مانده در باجه معطله می توانند با شماره ۱۹۳ تماس گرفته و آدرس جدیدی برای دریافت مرسوله به این اداره کل ارائه کنند که البته اعلام آدرس جدید برای مشتریان هزینه در بر دارد.
وی افزود: همچنین دریافت هر هزینه ای، توسط پست برای تحویل کارت خودرو، قانونی نیست و مردم می توانند در صورت پرداخت هزینه در این راستا مراتب را به واحد بازرسی این اداره کل گزارش کنند.
طی روزهای گذشته شکایاتی مبنی بر امحای مرسوله های پستی توسط اداره پست و دریافت وجه نقدی برای ارسال کارت خودرو گزارش شده بود که مدیرکل پست استان کرمان در این مصاحبه به این شایعات پایان داد.



ارسال نظر


آخرین خبرها