کد خبر: 65464 | زمان مخابره: 8:34:15 - چهارشنبه 29 دی 1395 | بدون نظر | |

اخبار کوتاه استان کرمان /بستنی‌فروشی مشهور کرمان پلمب شد

نماینده دادستان‌عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از پلمب بستنی‌فروشی مشهور کرمان به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی و در راستای اجرای طرح عالی امنیت غذایی با هدف تامین و ارتقای امنیت‌غذایی مردم خبر داد.

به گزارش  نشانه نیوز، امیررضا ملک‌قاسمی در حاشیه بازدید طرح عالی امنیت‌غذایی اظهار داشت: طی بازدید از بیش از ده اغذیه‌فروشی در سطح شهر کرمان، یک واحد صنفی رستوران در محدوده بلوار جمهوری و یک واحد صنفی بستی‌فروشی مشهور پلمب و یک واحد صنفی غذای‌آماده با دستور قضائی غیرفعال شد.

وی تصریح کرد: در بازدید ۵ ساعته از اغذیه‌فروشی‌های سطح شهرکرمان مقادیری گوشت و فرآورده‌های گوشتی فاسد کشف و ضبط و تحویل اداره دامپزشکی گردید.
نماینده دادستان‌عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان وضعیت کلی اغذیه‌فروشی‌های کرمان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: دادستانی با متخلفین حوزه بهداشت عمومی و کسانی که امنیت‌غذایی مردم را به مخاطره می‌اندازند با قاطعیت برخورد قضائی خواهد کرد.

زلزله فاریاب کرمان را لرزاند

زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۳٫۸ ریشتر صبح امروز شهرستان فاریاب در استان کرمان را لرزاند.

این زمین‌لرزه در ساعت ۰۷ و ۲۰ دقیقه و ۲۵ ثانیه و در عمق هشت کیلومتری زمین اتفاق افتاد.

موقعیت این زمین‌لرزه در عرض ۵۷٫۳۵ شرقی و ۲۸٫۳۲ شمالی گزارش شده است.

فاصله این زلزله تا مرکز فاریاب ۲۷ کیلومتر و تا مرکز شهرستان کهنوج ۵۳ کیلومتر گزارش شده است.

کلیه باربری‌ها بایستی به دوربین مدار بسته مجهز باشند

دادستان‌عمومی وانقلاب شهرستان رودبار جنوب گفت:ضرورت دارد در راستای پیشگیری از وقوع جرم، مسئولان باربرها، فضای داخل و درب ورودی باربری‌ها را به دوربین‌های  مدار بسته مجهز نمایند.

سهراب سالاری با اشاره  به فصل برداشت محصول در شهرستان‌های جنوبی استان کرمان اظهار داشت: کشاورزان از واگذاری محصولات خود به افراد ناشناس به طور نسیه و همچنین بدون اخذ مدارک معتبر خودداری فرمایید زیرا در سال‌های اخیر  پرونده‌های زیادی در محاکم قضائی با عنوان کلاهبرداری از کشاورزان به ثبت رسیده است.

وی تصریح کرد: صاحبان‌بار و رانندگان در زمان بارگیری محصولات کشاورزی حضور داشته و بر بارگیری نظارت داشته باشند تا از جاسازی مواد‌مخدر در بین بار جلوگیری بعمل آید.

دادستان‌عمومی وانقلاب شهرستان رودبار جنوب تاکید کرد:مسئولان باربری‌ها پس از احراز هویت کامل متقاضی و اخذ و نگهداری تصویر برابر با اصل کارت‌ملی اقدام به صدور بارنامه نمایند و مشخصات کامل و آدرس و تلفن متقاضی را در آن درج نمایند.



ارسال نظر


آخرین خبرها