کد خبر: 65481 | زمان مخابره: 10:55:55 - چهارشنبه 29 دی 1395 | بدون نظر | |

دهه فجر فرصتی مناسب برای بازخوانی ارزش‌های انقلاب اسلامی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: دهه فجر فرصتی مناسب برای بازخوانی ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

به گزارش نشانه نیوز، مهدی صدفی در نشست ستاد برگزاری دهه فجر استان کرمان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با بهره‌گیری از سه مؤلفه مهم از جمله ایمان و اتکا به خداوند متعال، رهبری پیامبرگونه حضرت امام خمینی (ره) و وحدت و همبستگی ملت ایران به پیروزی رسید و ملت ایران با ایثار و فداکاری خود با بهره‌گیری از نهضت حضرت سیدالشهداء (ع) قیام کردند و نظام ستمشاهی را برانداختند.

وی با اشاره به ضرورت برگزاری هرچه شایسته‌تر مراسم ایام‌الله دهه فجر گفت: بدون شک برگزاری هرچه باشکوه، مراسم سالروز ظفریابی انقلاب اسلامی به عنوان یگانه انقلاب شکوهمندی که برپایه شریعت، اخلاق و عقلانیت است نیازمند برنامه‌ریزی صحیح و مناسب و همچنین مشارکت، همکاری و همفکری اقشار مختلف مردم، تشکل‌های مردمی، نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی است.

در این نشست کمیته‌های چندگانه ستاد دهه فجر با ارائه برنامه‌های خود آمادگی لازم را برای برگزاری هرچه باشکوه این ایام اعلام کردند، همچنین مقرر شد، مراسم دوازدهم بهمن ماه با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در محل مصلای امام علی (ع) برگزاری شود.

برگزاری جشنواره‌های فرهنگی، هنری، محافل قرآنی، مسابقات معلومات عمومی، مسابقات ورزشی، جنگ‌های شادی، نمایشگاه‌های عکس، پوستر و محصولات فرهنگی، جلسات پرسش و پاسخ از جمله این برنامه‌های فرهنگی دهه فجر در کرمان است.



ارسال نظر


آخرین خبرها