کد خبر: 65498 | زمان مخابره: 8:32:03 - پنجشنبه 30 دی 1395 | بدون نظر | |

آخرین وضعیت مجروحان واژگونی اتوبوس در کمربندی رفسنجان

رئیس بخش اورژانس بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) رفسنجان آخرین وضعیت مجروحان واژگونی اتوبوس در کمربندی رفسنجان را تشریح کرد.

به گزارش نشانه نیوز، مجتبی سنجی در گفتگو یی اظهار داشت: سه شنبه شب ۲۸ دی ماه حدود ساعت ۱۰ و نیم شب به اورژانس آماده باش دادند که اتوبوسی دچار واژگونی شده و چندین نفر جان باخته و مجروح شده اند.

وی افزود: از ساعت ۱۱ شب مجروحان این حادثه به اورژانس وارد شدند که ۱۷ نفر بودند که از این تعداد چهار نفر صدمات جدی تری دیده بودند و یک نفر به دلیل ضربه به سر بدحال بود اقدامات تشخیصی و درمانی همزمان برای وی انجام شد و نیاز به عمل جراحی برای ضربه به سر نداشت.

وی تصریح کرد: برای این فرد عمل جراحی قفسه سینه بخاطر پارگی ریه انجام شد و سونوگرافی صورت گرفت و مریض بلافاصله به آی. سی. یو منتقل شد.

سنجی بیان کرد: دو مجروح دیگر شکستگی مهره داشتند که آنان بستری شدند، یک مجروح نیز شکستگی اندام فوقانی داشت که بستری شد.

رئیس بخش اورژانس بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) رفسنجان ادامه داد: از جمع ۱۷ نفر، ۱۳ نفر دیگر نیز تحت نظر اورژانس بودند و کارهای درمانی و تشخیصی برای آنان انجام شد و تا صبح امروز ۲۹ دی ماه تحت نظر بودند که امروز از اورژانس ترخیص شدند.

وی تصریح کرد: در مجموع ۱۳ نفر با حال عمومی خوب ترخیص شدند و چهار نفر بستری هستند و فوتی ها فقط کسانی هستند که در صحنه فوت شده اند. از بین این چهار نفر هم یک نفر بدحال است و سه نفر دیگر مشکل حادی ندارند.



ارسال نظر


آخرین خبرها