کد خبر: 65504 | زمان مخابره: 8:37:06 - پنجشنبه 30 دی 1395 | بدون نظر | |

۳ میلیارد تومان انواع کالای قاچاق دخانی در کرمان امحا شد

بزرگترین محموله کالای قاچاق دخانی استان کرمان به ارزش بیش از ۳ میلیارد تومان امروز به آتش کشیده شد.

به گزارش  نشانه نیوز،   بزرگترین محموله کالای قاچاق دخانی استان کرمان با حضور جمعی از مسئولان استان کرمان و نماینده دادستانی امحا شد.

بیش از ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق با عبور از خیابان‌های شهر کرمان در منطقه دفن زباله‌های شهر کرمان به آتش کشیده شد.

ابراهیم شهریاری دبیر کمیسیون مبارزه باقاچاق کالا و ارز استان کرمان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان اظهار‌داشت: شناسایی و رصد اطلاعاتی کالاهای قاچاق در استان کرمان در حال انجام است و بیشتر کارهای سیاسی قاچاق و سرشاخه‌های قاچاق کالا را پیگیری می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از راه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی و افزایش تولید در کشور مبارزه همگانی با قاچاق کالا است گفت: بسیاری از کالاهایی که به صورت قاچاق به کشور وارد می‌شود برای سلامتی انسان نیز ضرر دارد و سیگار از این نوع کالاها است.

دبیر کمیسیون مبارزه باقاچاق کالا و ارز استان کرمان با بیان اینکه دشمنان اسلام توان رویارویی فیزیکی با کشور ما را ندارند و ورود قاچاق کالا به کشور توطئه دشمنان برای افزایش بیکاری جوانان است افزود: ورود کالای قاچاق کالا به کشور به نوعی جنگ نیابتی علیه کشور است.

وی افزود: فرهنگ‌سازی در زمینه قاچاق کالا را در برنامه داریم و خطرات ناشی از قاچاق باید به جامعه تبیین شود و البته مبارزه با قاچاق کالا عزم همگانی و اراده مردمی می‌طلبد.

شهریاری با بیان جزئیات کالای قاچاق دخانی امحاشده تصریح کرد: امروز بیش از ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق که طی مدت حدود دو سال در استان کرمان کشف و جمع‌آوری شده بود به آتش کشیده شد.

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی این محموله بیش از ۳ میلیارد تومان برآورد شده است گفت: قاچاق کالا یک پدیده شوم است که در اکثر مواقع سازمان یافته انجام می‌شود و ترفند دشمن برای از کار انداختن اقتصاد کشورها در جهان است.



ارسال نظر


آخرین خبرها