کد خبر: 65530 | زمان مخابره: 10:47:04 - شنبه 2 بهمن 1395 | بدون نظر | |

شرکت گاز استان کرمان با نوید بهره مندی ۱۰ هزار خانوار کرمانی به استقبال دهه فجر می رود

در دهه فجر سالجاری مردم ۲ شهر  دهج  و رودبار و ۱۰۲ روستا در استان کرمان از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند.

به گزارش نشانه نیوز، محمد علی ودیعتی مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان گفت : با تلاش و کوشش کارکنان این مجموعه و لطف خداوند متعال  ،  در حدود ۱۰هزار  خانوار شهری و روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند و ان شا ا.. در سالهای آتی با روند اجرای پروژه های  گازرسانی ، مردم شهرها و  روستاهای دیگر این استان پهناور نیز از این نعمت خدادادی بهره مند  خواهند شد.

وی در خصوص عملیات های اجرایی پروژه های دهه مبارک فجر گفت : ۷۵ کیلومتر خط انتقال ، ۱۱۳ کیلومتر خط تغذیه و بیش از ۵۰۰ کیلومتر شبکه با هزینه ای بالغ بر ۷۲۹میلیارد ریال جهت بهره مندی این شهر  ها و روستا انجام  شده است  که در دهه فجر مردمان این شهر ها  و روستاهای از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند .

مهندس ودیعتی همچنین به برکات دهه فجر اشاره کرد و گفت : وزارت نفت در دوسال اخیر با گازرسانی به بسیاری از مناطق محروم در راستای توسعه عادلانه و متوازن کشور گام برداشته که انجام این مهم در جهت اجرای مطالبه رهبری در سند چشم انداز ۱۴۰۴ است. یکی از مطالبات مردم در تمامی استان های کشور استفاده از سوخت پاک گاز است.

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان ادامه داد ، امید است بتوانیم برای سربلندی ایران اسلامی و انقلاب و رفاه و آرامش همشهریان عزیز و فهیم کرمانی گامی برداشته و برای آبادانی شهر ها و روستاهایمان  تلاش نماییم .



ارسال نظر


آخرین خبرها