کد خبر: 65552 | زمان مخابره: 11:10:00 - شنبه 2 بهمن 1395 | بدون نظر | |

پیام تسلیت مجمع نمایندگان کرمان در پی شهادت جمعی از آتش‌نشانان

مجمع نمایندگان استان کرمان شهادت جمعی از آتش‌نشانان را در حادثه ساختمان پلاسکو‌ تهران تسلیت گفت.

 به گزارش نشانه نیوز، مجمع نمایندگان استان کرمان در پیام خود با ابراز تاسف از سانحه آتش‌سوزی در ساختمان پلاسکو که منجر به خسارت و تلفات جانی تعدادی از هم‌وطنانمان شد، عنوان کرده است: این حادثه غم‌انگیز صحنه حماسه‌آفرینی دلاورمردانی شد که خود را در معرض خطر قرار دادند و با فداکاری، رشادت و از ‌جان گذشتگی، تلاشی جانانه از خود نشان دادند و نام و یادشان تا ابد در تاریخ ایران و ایرانی ماندگار خواهد شد.

در ادامه این پیام آمده است: امید است با اقدامات مسؤولانه و جدی مسؤولان و همت مالکان و بهره‌برداران، تمام‌ اماکنی که در معرض خطر هستند در اسرع وقت استاندارد‌سازی شوند.

مجمع نمایندگان استان کرمان از مسؤولان و مردم استان کرمان به ویژه شهرستان‌هایی که در معرض خطر زلزله و سایر حوادث هستند در خواست کرده تا نسبت به مقاوم و استاندارد‌سازی اماکن مسکونی‌، تجاری‌ و عمومی خود با هر روشی اقدام کنند.

مجمع نمایندگان استان کرمان با ابراز همدردی با حادثه‌دیدگان و ارج نهادن به این کار ارزشمند این مصیبت را به مردم ایران به ویژه خانواده‌های داغدار این حادثه تسلیت گفته و از خداوند متعال برای شادی روح این قهرمانان، ‌رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌کند.



ارسال نظر


آخرین خبرها