کد خبر: 65558 | زمان مخابره: 11:14:09 - شنبه 2 بهمن 1395 | بدون نظر | |

رعایت مقرارات ایمنی در ساختمان ها مورد توجه ویژه قرار گیرد

امام جمعه موقت کرمان گفت: رعایت قوانین و مقرارات ایمنی در ساختمان ها باید مورد توجه ویژه قرار گیرد اما متاسفانه شاهد برخی سهل انگاری ها در این خصوص هستیم.
نمایش عکس در اندازه واقعی
به گزارش نشانه نیوز،حجت الاسلام مهدی عرب پور  اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی باید فرصتی ایجاد کرد تا به بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخته شود و گفتمانی میان نسل‌های جوان و انقلابی شکل گیرد.

وی با اشاره به اینکه بهمن ماه یادآور حماسه های بزرگ ملت ایران است، گفت: بهمن ماه حماسه و پیروزی خون بر شمشیر است و جشن های ایام الله دهه فجر با حضور گسترده مردم انجام می گیرد.

حجت الاسلام عرب پور با تاکید بر لزوم تشریح روند شکل گیری و پیروزی انقلاب برای نسل جوان افزود: پیروزی قاطع ملت ایران در ۲۲ بهمن ماه ۵۷ رقم خورد و هنوز با وجود گذشت ۳۵ سال از پیروزی انقلاب ملت غیور و متدین ایران اسلامی این روز را جشن می گیرند.

تقدیر از تلاش های آتش نشانی در حادثه پلاسکو

امام جمعه موقت کرمان همچنین از وقوع حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو ابراز تاسف و از تلاش های بی وقفه نیروهای آتش نشانی قدردانی کرد و افزود: ماموران آتش نشانی ایثارگرانه برای نجات جان سایرین جان خود را به خطر انداختند.

وی اظهار کرد: برای بهبودی و شفا مصدومان این حادثه و نجات افرادی که زیر آوار مانده اند دعا می کنیم.

حجت الاسلام عرب پور با تاکید اینکه مسئولان امر باید تلاش کنند تا کارها با استحکام انجام شود، گفت: اینگونه مسائل علاوه بر این موجب ضرر برای صاحب کار می‌شود، جان عده‌ای را نیز که در آنجا مشغول کار هستند به خطر می‌اندازد.

وی گفت: رعایت قوانین و مقرارات ایمنی در ساختمان ها باید مورد توجه ویژه قرار گیرد اما متاسفانه شاهد برخی سهل انگاری ها در این خصوص هستیم.

خون جوانان بحرینی ریشه استکبار را می خشکاند

حجت الاسلم عرب پور در بخشی دیگر از سخنان خود به اعدام سه جوان بحرینی اشاره کرد و گفت: خون این جوانان ریشه استکبار را می خشکاند؛ دین به ما دستور داده که هیچگاه نباید حکومت افراد فاسد را پذیرفت، بلکه باید با آنها مبارزه کرد.

وی ادامه داد: این جنایات به دنبال پیشقدم شدن عربستان سعودی برای نسل‌ کشی مردم یمن اتفاق افتاده است و به ضرر حکام عرب تمام می شود.

امام جمعه موقت کرمان با بیان اینکه باید با افراد فاسد مدارا کنید و جنگ و دعوا راه نیندازدید، افزود: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید که هیچ وقت شهادت انسان‌های فاسد را نباید قبول کرد، امری که در رسانه‌های بیگانه و معاند انقلاب اسلامی انجام می‌شود.



ارسال نظر


آخرین خبرها