کد خبر: 65593 | زمان مخابره: 8:06:57 - دوشنبه 4 بهمن 1395 | بدون نظر | |

۱۹ هزار واحد مسکونی روستایی در جیرفت نوسازی شد

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جیرفت گفت: ۱۹ هزارمین واحد مسکونی روستایی در این شهرستان از محل تسهیلات طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی به مناسبت دهه مبارک فجر افتتاح می شود.

به گزارش نشانه نیوز، حسین احمدیوسفی  افزود: این تعداد واحد روستایی از سال ۱۳۸۴ تاکنون در این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۲ هزار میلیارد ریال در حال ساخت بوده و علاوه بر این تعداد، ۲۰۰ واحد دیگر هم در حال ساخت است که در آینده به بهره برداری می رسد.
وی خاطرنشان کرد: مجری تمامی این طرح‌ها بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بوده و به هر یک از آنها ۱۸۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی با سود چهار درصد برای بهسازی اختصاص یافته است.
وی گفت: در حال حاضر هیچ مشکلی در تامین اعتبار برای ساخت مسکن روستایی وجود ندارد و روستاییانی که مایل به بهسازی خانه های خود هستند می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.
رئیس بنیاد مسکن جیرفت با اشاره به صدور سند مالکیت گفت: به‌ منظور رسمیت بخشیدن به مالکیت روستاییان، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک در راستای صدور سند مالکیت برای واحدهای مسکونی روستایی به نام مالکان اقدام می‌کند.
شهرستان جیرفت با ۲۸۰ هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله ۲۳۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع است.



ارسال نظر


آخرین خبرها