کد خبر: 65598 | زمان مخابره: 8:17:14 - دوشنبه 4 بهمن 1395 | بدون نظر | |

۱۰۰۰ حادثه در کرمان رخ داد/امدادرسانی به ۱۹ هزار و ۸۲۴ نفر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از امدادرسانی به ۱۹ هزار و ۸۲۴ نفر حادثه دیده طی ۱۰ ماه گذشته خبر داد.

به گزارش  نشانه نیوز، علی گنج کریمی گفت: مجموع کل حوادث در استان کرمان در ۱۰ ماهه گذشته هزار و ۲۰ حادثه بوده است که از این تعداد؛ ۶۴۸ مورد حادثه جاده ای، ۱۵۱ مورد خدمات حضوری، ۶۰ مورد خدمات شهری و ۴۳ مورد مربوط به حوادث کوهستان بوده است.

وی تصریح کرد: ۳۳ مورد سیل و آبگرفتگی، ۲۰ موردحادثه آتش سوزی، ۱۸مورد خدمات مناسبتی، ۱۶مورد زلزله، ۱۴ مورد برف و کولاک، هفت مورد طوفان، سه مورد ریزش آوار، پنج مورد حوادث صنعتی، کارگاهی و رعد و برق و دو مورد غرق شده گی بوده است.

وی مجموع کل حادثه دیدگان ۱۰ ماهه گذشته را  ۲۲هزار و ۶۴۱ نفراعلام کرد و افزود: از این  تعداد ۳۲۸ نفر به صورت سرپایی درمان و ۳۰۷ نفر از مصدومان توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی انتقال داده شده اند.

گنج کریمی با بیان این که  مجموع افراد امداد رسانی شده در حوادث ۱۰ ماهه گذشته  ۱۹ هزارو ۸۲۴ نفر بوده است گفت: اسکان هزار و ۴۳۲  نفر از متقاضیان امدادرسانی در استان در زمان ارائه خدمات حضوری از سوی نجاتگران جمعیت هلال احمر در ۱۰ ماهه گذشته نیز انجام شده است.

وی از اعزام سه هزار و ۸۸۲ نیروی نجاتگر جمعیت هلال احمر استان در قالب هزار و ۱۹۶ تیم در ۱۰ ماهه گذشته به  عملیات های مختلف امدادی خبر داد و افزود: در این مدت۳۵۰ مورد عملیات رهاسازی با اعزام یک فروند بالگرد  و۹۵۵ دستگاه آمبولانس و ۲۰۱ دستگاه خودرو از ناوگان ترابری جمعیت هلال احمر استان انجام شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان تصریح کرد: میانگین زمان اطلاع رسانی حوادث جاده‌ای استان از زمان وقوع حوادث تا اطلاع به جمعیت هلال احمر استان دو دقیقه و ۵۱ ثانیه، میانگین زمان حضور در صحنه عملیات حوادث جاده ای از زمان اطلاع به جمعیت تا حضور در صحنه ۱۲د قیقه و ۲۵ ثانیه و میانگین مدت زمان عملیات در حوادث جاده ای نیز یک ساعت و ۳۳ دقیقه و۲۰ ثانیه بوده است.



ارسال نظر


آخرین خبرها