کد خبر: 65604 | زمان مخابره: 11:03:49 - سه شنبه 5 بهمن 1395 | بدون نظر | |

کشف داروهای غیرمجاز در سیرجان

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان از کشف ۲۰ هزار عدد قرص و ۶۱۷ بطری ۲۵۰ سی سی شربت اعتیادآور غیرمجاز خبر داد.

به گزارش رنشانه نیوز وبه نقل از  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا ایران نژاد افزود: در پی یکسری کارهای اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان، فردی که در منزل مسکونی خود مقادیر زیادی داروهای اعتیاد آور نگهداری و به صورت غیر مجاز در بازار توزیع می کرد، شناسایی شد.
وی بیان کرد: در یک عملیات منسجم متهم دستگیر و از مخفیگاهش ۲۰ هزار عدد قرص و ۶۱۷ بطری ۲۵۰ سی سی شربت اعتیادآور، ۲۰۰ گرم تریاک و یک دستگاه پلمب دستی مجموع به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال کشف شد.
فرمانده انتظامی سیرجان از همکاری خوب مردم و سایر ادارات شهرستان با پلیس تقدیر کرد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فروش مواد اعتیادآور مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
همچنین فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان از کشف ۵۶۲ هزار نخ سیگار قاچاق و دستگیری ۲ نفر قاچاقچی خبر داد.
وی گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در ۲ عملیات موفق به کشف ۵۶۰ هزار نخ انواع سیگار قاچاق به ارزش ۸۴۵ میلیون ریال شدند.
وی بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در کنترل خودروهای عبوری محور سیرجان – بندرعباس به یک دستگاه خودرو پژو پارس مشکوک شدند که پس از توقف و بازدید از این خودرو تعداد ۳۱۰ هزار نخ سیگار کشف و یک نفر قاچاقچی را در این رابطه دستگیر کردند.
ایران نژاد اضافه کرد: همچنین در عملیاتی دیگر ماموران پاسگاه ملک آباد پس از توقیف یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ از این خودرو ۲۵۲ هزار نخ سیگار قاچاق کشف و یک نفر قاچاقچی را دستگیر کردند.
وی افزود: مصرف دخانیات و عمدتا سیگار یکی از معضلات جامعه است که زیان های بهداشتی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و اخلاقی را در بردارد و پلیس با تمام توان و ظرفیت خود در اجرای فرامین مقام معظم رهبری برای مبارزه با قاچاق کالا تلاش خواهد کرد.



ارسال نظر


آخرین خبرها