کد خبر: 65608 | زمان مخابره: 11:14:44 - سه شنبه 5 بهمن 1395 | بدون نظر | |

تکمیل بانک هنرمندان زیباسازی کرمان/شهروندان شهرداری را یاری کنند

سرپرست بهسازی و زیباسازی محیط شهرداری کرمان با اشاره به تکمیل بانک هنرمندان زیباسازی گفت: زیرساخت‌های سازمان زیباسازی شهرداری با توجه به چارت سازمانی در حال آماده‌سازی است.

به گزارش نشانه نیوز، رضا مهرابی در گفتگوییاظهار کرد: با توجه به پیاده شدن بسیاری از عناصر مربوط به مدیریت بهسازی و زیباسازی محیط بر روی نقشه‌ جی‌آی‌اس شهری، از جمله تابلوهای تبلیغاتی، بیلبوردها، استندها، پرتابل‌ها، پل‌های تبلیغاتی، المان‌های موجود و نقاشی‌های دیواری، این نقشه می‌تواند به‌عنوان پایه بررسی تراکم عناصر مذکور در هر منطقه، برنامه‌ریزی دقیق و توزیع عدالت را در همه‌ زمینه‌ها برای رشد و ارتقای تمام مناطق شهری به‌همراه داشته باشد.

وی از تشکیل شورای زیباسازی و جمع‌آوری نظرات اعضای شورای زیباسازی و تکمیل بانک هنرمندان زیباسازی در زمینه‌های مختلف هنری خبر داد و گفت: از مهم‌ترین کارهای بنیادی، پیش‌بینی طرح راهبردی سازمان زیباسازی شهرداری کرمان است.

مهرابی افزود: کلیات این طرح در شورای زیباسازی به تصویب رسید و در تلاشیم که هرچه سریع‌تر اجرایی شود.

وی با بیان اینکه این طرح به‌عنوان آیین‌نامه‌ برنامه‌ریزی شده به بیان راهکارهای حل مسأله بر پایه‌ ضوابط و مقررات و براساس چارچوب و خط‌مشی پیش‌بینی شده می‌پردازد، گفت: مقدمات اولیه برای راه‌اندازی اتوماسیون اداری نیز در این مدیریت به انجام رسیده و در روزهای آتی برای صرفه‌جویی در وقت و هزینه و پاسخ‌گویی سریع‌تر به مراجعان، کار خود را آغاز خواهد کرد.

سرپرست بهسازی و زیباسازی محیط شهرداری کرمان دیدگاه زیباسازی را برقراری عدالت در تمام سطح شهر دانست و گفت: از شهروندان تقاضا داریم در این زمینه با شهرداری کرمان همکاری کنند؛ چرا که شهر را مردم خواهند ساخت و سلیقه همشهریان در ایجاد منظر شهری، انکارناپذیر است.



ارسال نظر


آخرین خبرها