کد خبر: 65622 | زمان مخابره: 11:26:51 - سه شنبه 5 بهمن 1395 | بدون نظر | |

همایش کویرنوردی ملی کارگران در کرمان برگزار می‌شود‌

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی همایش کویرنوردی کارگران از سراسر کشور در کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش نشانه نیوز، رضا اسماعیلی‌پور در گفت‌وگویی در کرمان اظهار‌ داشت: نقش کارگران در پیروزی انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست و کارگران با فرمان امام راحل کارخانه‌ها را تعطیل کردند.

وی با اشاره به اینکه دهه فجر باید نسبت به سال‌های گذشته شکوهمند برگزار شود، گفت: انقلاب اسلامی ایران انقلابی فرهنگی بود و این انقلاب متکی بر اسلام و مکتب تشیع است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان با بیان اینکه کارگران بلافاصله بعد از پیروزی انقلاب کارخانه‌ها را راه‌اندازی کردند، افزود: زحمات زیادی برای راه‌اندازی مجدد کارخانه‌ها کشیده شده در حالی که دشمن ما را تحریم اقتصادی کرده بود.

وی با اشاره به اینکه با راه‌اندازی کارخانه‌ها شوراهای کارگری تشکیل شد خاطر‌نشان کرد: حدود ۱۴ هزار شهید کارگری در کشور داریم که بالغ بر یک هزار شهید کارگری در استان کرمان وجود دارد.

اسماعیلی‌پور با بیان اینکه کارگران الان هم در تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور نقش اساسی دارند، گفت: باید زحماتی که برای پیروزی انقلاب کشیده شده به نسل جوان منتقل شود و آنها بدانند که انقلاب یک شبه به دست نیامده است.

وی با اشاره به اینکه اگر کار و تلاش انجام نشود آینده کشور دچار مشکل می‌شود افزود: نسل جوان ما در معرض بمباران شدید شبکه‌های اجتماعی است و باید آرمان‌های انقلاب را به آنها یادآور شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان با تشریح برنامه‌های کمیته کارگری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان کرمان تصریح کرد: جشن بزرگ کارگران در استان کرمان در دهه فجر با حضور معاون وزیر و در تالار برق برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ شورای کارگری با ۴۰۰ عضو این شوراها در استان کرمان وجود دارد افزود: برنامه‌های دهه فجر در استان کرمان در ۳ بخش فرهنگی، ورزشی و تبلیغاتی برگزار می‌شود.

اسماعیلی‌پور از برگزاری همایش کویرنوردی کارگران از سراسر کشور در کرمان خبر داد و گفت: این همایش با حضور جامعه بزرگ ورزش کارگران از سراسر کشور ۱۴ بهمن‌ماه جاری در کلوت‌های شهداد برگزار می‌شود.

وی غبارروبی قبور مطهر شهدا، دیدار با خانواده شهدای کارگر را از دیگر برنامه‌های کمیته کارگری ستاد دهه فجر استان کرمان دانست و خاطر‌نشان کرد: در این ایام فضا‌سازی محیطی و نورپردازی کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولید استان انجام می‌شود.



ارسال نظر


آخرین خبرها