کد خبر: 66262 | زمان مخابره: 18:13:12 - جمعه 22 بهمن 1395 | بدون نظر | |

فرازی از وصیت نامه شهید برزخ: قرآن خدا را تنها نگذارید

نام: دادالله

نام خانوادگی: برزخ

سال تولد: ۱۳۳۸

وضعیت تاهل:متاهل

محل تولد : سیرجان (روستای فخرآباد)

آخرین مسئولیت : فرمانده گردان

تاریخ شهادت : تیرماه ۱۳۶۱ عملیات رمضان

زندگینامه

به گزارش نشانه نیوز، شهید دادالله بررخ دو ساله بود که از نعمت وجود پدر محروم گردید . تحصیلات ابتدائی خود را در همان روستای فخرآباد آغاز نمود . متاسفانه به علت عدم امکانات مالی بعد از اتمام کلاس ششم ابتدایی ترک تحصیل کرد.

ایشان قبل ازپیروزی انقلاب اسلامی از مبارزین علیه رژیم شاه بود و تلاش فراوانی در جهت پیروزی انقلاب به عمل آورد.

در سال ۵۹ به سپاه پاسداران پیوست ، در همان سال جهت در گیری باکومله ها و دموکراتها و افراد ضد انقلاب به اتفاق چند نفر از دوستان خود به کردستان اعزام شد و حدود ۶ ماه آنجا بود.

با شروع جنگ تحمیلی عراق علیه ایران در جبهه های جنگ فعالانه حضور یافت وجراحات زیادی را نیز صابرانه تحمل نمود . سرانجام در عملیات رمضان در منطقه جبهه جنوبی شرق بصره به شهادت رسید

فرازی از وصیت نامه شهید

این جانب وصیتم به همه آنهائی که خود را مسلمان می دانند ومعتقد به مبانی مکتب اسلام وپیروی از دستورات حیات بخش قرآن کریم و رسول خدا و ائمه معصومین میباشند این است که اگر می خواهید شهیدان خونین کفن انقلاب اسلامی و ایران از آنها راضی باشند و بالاتر از همه پروردگار جهانیان ، خدایی که همه چیز وهمه هستی ها در ید قدرت اوست و در محضر او هستید از آنها راضی باشد ، قرآن خدا را تنها نگذارید.

وامام عزیزمان را که امید همه مستضعفان ومظلومین جهان است تنها نگذارید. و از علمای اعلام و روحانیت مبارز ومتعهد به قرآن جدا نشوید زیرا اگر ازروحانیت جدا شوید روز مرگ ما فرا می رسد.



ارسال نظر


آخرین خبرها