کد خبر: 66273 | زمان مخابره: 21:44:48 - شنبه 23 بهمن 1395 | بدون نظر | |

۲ کشته و ۴ مجروح در تصادفات رانندگی محورهای کرمان

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: وقوع دو حادثه منجر به فوت و جرح در محورهای استان موجب جان باختن دو نفر و مجروحیت چهار نفر دیگر شد.

به گزارش  نشانه نیوز، یوسف نجفی اظهار داشت: طی ۲۴۴ گذشته بر اثر بی‌احتیاطی برخی از رانندگان دو تصادف منجر به فوت و جرح در سطح جاده‌­ها و معابر برون شهری استان به وقوع پیوست.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان کرمان افزود: در یکی از این حوادث که در کیلومتر ۲۰ محور بافت – ارزوئیه به‌وقوع پیوست، یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ با دو دستگاه سواری پراید به علت انحراف به چپ برخورد کرد که سرنشین ۳۵ ساله سواری پراید در دم جان خود را از دست داد و سه سرنشین دیگر سواری پراید نیز به شدت مجروح و روانه بیمارستان شدند.

وی به تصادفی دیگر که در محور رفسنجان -زرند به وقوع پیوست اشاره کرد و گفت: در این حادثه یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ به علت عدم توجه به جلو از مسیر منحرف و واژگون شد که راننده ۲۳ ساله جان خود را از دست داد و سرنشین ۲۴ ساله نیز به شدت مجروح و روانه بیمارستان شد.

نجفی تصریح کرد: با بررسی‌های به‌عمل آمده از آمار تصادفات برون‌شهری، حدود ۲۷ درصد از رانندگان که دچار تصادفات شده‌اند در رده سنی ۲۲ تا ۳۳ سال بوده‌اند که ناشی از عدم کنترل بر روی هیجانات و کم‌دقتی است.



ارسال نظر


آخرین خبرها