کد خبر: 66302 | زمان مخابره: 12:24:35 - دوشنبه 25 بهمن 1395 | بدون نظر | |

بیش از ۱۷ هزار میلیارد ریال پروژه در استان کرمان همزمان با سفر رییس جمهور

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان خبر داد؛ همزمان با سفر رئیس جمهور و هیئت همراه بیش از ۱۷ هزار میلیارد ریال پروژه در استان کرمان افتتاح می شود.

به گزارش نشانه نیوز ،مهندس حسینی نژاد سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان از افتتاح ۱۷هزار میلیارد ریال پروژه در استان کرمان خبر داد و گفت: همرمان با سفر مقام عالی دولت تدبیر و امید دکتر حسن روحانی رئییس جمهور محترم، مهندس نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت و جمعی از اعضای هیئت دولت به استان کرمان ۱۷ هزار میلیارد ریال پروژه افتتاح خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان، مهندس مهدی حسینی نژاد با اعلام این خبر اظهار داشت: طرح شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر با تولید آهن اسفنجی و با ظرفیت ۱۶ میلیون تن و با سرمایه گذاری ۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال و فراهم کردن زمینه اشتغال برای ۵۴۵ نفر از جمله این طرح های قابل افتتاح خواهد بود.

وی افزود:طرح شرکت فولاد سیرجان ایرانیان با تولید محصول گندله آهن با ظرفیت ۲٫۵ میلیون تن و سرمایه گذاری ۵ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال با حضور رئیس جمهور محترم، وزیر صنعت، معدن و تجارت و هیئت همراه به بهره برداری خواهد رسید.

وی اضافه کرد: طرح شرکت فولاد سیرجان ایرانیان زمینه اشتغال را برای بیش از ۳۹۰ نفر فراهم کرده است.

مهندس حسینی نژاد یک دیگر از طرح های قابل افتتاح در سفر رئیس جمهور به کرمان را طرح ملی مس ایران (پالایشگاه خاتون آباد) دانست و خاطرنشان کرد: این طرح با تولید مس کاتد برابر با ۲۰۰ هزار تن با سرمایه گذاری ۵ هزار و ۴۷۰ میلیارد ریال زمینه اشتغال را برای ۱۰۰ نفر فراهم خواهد کرد.

مهندس حسینی نژاد سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: خط تولید ۶۰۰ هزار تنی کنستانتره شرکت فکور صنعت با سرمایه گذاری بیش از هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال و اشتغال برای ۱۹۰ نفر از دیگر طرح های قابل افتتاح می باشد.

وی یکی دیگر از طرح های افتتاحی در سفر رئیس جمهورو هیئت همراه به استان کرمان را  افتتاح طرح شرکت بابک مس ایرانیان با تولید لوله های مسی دانست و بیان داشت: شرکت بابک مس ایرانیان با تولید ۱۲ هزار تن لوله مسی و با سرمایه گذاری بیش از هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال و اشتغال برای ۱۲۵ نفر افتتاح خواهد شد.

وی با تشریح اقدامات انجام شده صنعتی و معدننی در دولت تدبیر و امید عنوان کرد: حل مشکلات واحد های تولیدی، صنعتی و معدنی، فراهم کردن زمینه اشتغال در حوزه صنعت، معدن و بازرگانی و افزایش توان بخش خصوصی از جمله اقدامات انجام شده در دولت تدبیر و امیددر این حوزه می باشد و در همین هفته جاری با سفر مقام عالی دولت تدبیر و امید، وزیر صعت، معدن و تجارت و هیئت همراه به استان کرمان در مجموع بیش از ۱۷ هزار میلیارد ریال پروژه افتتاح خواهد شد.

 



ارسال نظر


آخرین خبرها