کد خبر: 66325 | زمان مخابره: 21:52:29 - دوشنبه 25 بهمن 1395 | بدون نظر | |

سرای جوانان سال آینده در ۱۹ استان کشور راه اندازی می شود

معاون حقوقی، مجلس و هماهنگی استان های وزیر ورزش و جوانان گفت: سرای جوانان در ۱۲ استان کشور وجود دارد و باید با تعامل استانداری ها در سال ۹۶ سرای جوانان در ۱۹ استان دیگر راه اندازی شود.

به گزارش نشانه نیوز،  امیررضا خادم  در آیین معرفی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید به صورت جدی به بحث جوانان توجه شده است افزود: در مدیریت جدید وزارت ورزش و جوانان مبلغ قابل توجهی برای تاسیس سرای جوانان در مراکز استان تخصیص داده شد.

وی تصریح کرد: جمع کردن جوانان، سازمان های مردم نهاد و همراه کردن و توجه جدی به آنها از دیگر انتظاراتی است که نیازمند توجه بیشتر مدیریت استان است.
معاون حقوقی، مجلس و امور استان های وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی و دولت تدبیر و امید به وزارت ورزش و جوانان کمک شایانی کردند گفت: بخشی از بودجه ورزش به بانوان اختصاص داده شده که ماحصل این حمایت، معرفی بانوان بیشتری مانند زهرا نعمتی (بانوی تیراندازی کرمانی) به دنیا خواهد بود.
وی با اشاره به نگاه ویژه استاندار کرمان به بانوان افزود: تاکنون بانوان به عنوان نیمی از ورزش کشور توفیق های قابل توجه و ارزشمندی در اعتلای ورزش داشته اند و اگر توجه بیشتری به این قشر از ورزش کشور شود شاهد توفیق بیشتری نیز خواهیم بود.
خادم خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود برای پنج سال آینده توفیق های بیشتری در ورزش و جوانان کشور داشته باشیم و با بودجه ها و منابع مالی که به استان ها اختصاص داده می شود، انتظار می رود بیشتر به بخش هایی که محروم بوده اند، توجه شود.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: علاقمند بودم در این نشست و بین کرمانی ها به صورت عمومی و بین جوانان و ورزشکاران استان قرار بگیرم و در مورد آیت الله هاشمی رفسنجانی بگویم که الگوی مدیریت، تدبیر، توان و ستون انقلاب بود و در آینده، نبود وی در جامعه احساس خواهد شد زیرا با تمام بی مهری ها؛ بزرگواری، صبر و کم لطفی را تحمل کرد و سکوت، همراهی و کمک نمود.
معاون وزیر ورزش و جوانان افزود: استان کرمان محدود به یک فرد نمی شود و بزرگانی همچون مرعشی، جهانگیری، پورمحمدی و زهرا نعمتی را دارد که در مسیر اعتلای کشور گام جدی برداشتند و در این استان توانمندی بسیار، درایت، مدیریت و خلاقیت بزرگی وجود دارد.
وی با بیان اینکه استان کرمان باید در حوزه ورزش و جوانان موفق تر از این باشد گفت: در سه سال گذشته با حضور مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان کرمان اتفاق خوبی برای ورزش این استان افتاد هرچند ایشان از بدنه ورزش جوانان نبود و سرپرست ورزش و جوانان استان کرمان نیز زنانه و به خوبی تلاش کرد در جایگاه سرپرستی توانمندی خود را نشان دهد لذا خانم دیبا کلانتری الگویی برای کشور در جایگاه یک مدیر خانم در راس ورزش و جوانان یک استان بود.
خادم افزود: امروز جوان با درایت و توانمندی را برگزیدیم زیرا این نیروی جوان و بومی توانمندی زیادی دارد و با توجه به اینکه در تئوری و عمل شرایط خوبی دارد، امیدواریم شاهد اتفاقات بهتری در حوزه ورزش و جوانان استان کرمان باشیم.
وی گفت: انتظار می رود جامعه ورزش و جوانان و مدیریت استان به خصوص استانداری کرمان و نمایندگان تاثیرگذار استان کرمان از مدیرکل جدید ورزش و جوانان حمایت و دستگاه های موازی نیز به ورزش و جوانان کمک کنند زیرا این اداره کل فرابخشی و در تمامی بخش ها نیازمند کمک است.
این آیین با حضور معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان های وزیر ورزش و جوانان، استاندار کرمان، پرچمداران کرمانی کاروان المپیک و پارالمپیک ایران در ریو ۲۰۱۶، جامعه ورزشی استان کرمان در سالن شهید مرتضوی استانداری برگزار شد.
در این آیین ضمن پاسداشت خدمات محمود محمودی نیا مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان کرمان و دیبا کلانتری سرپرست این اداره کل، محمدتقی امیری خراسانی به عنوان مدیرکل جدید معرفی شد.

 



ارسال نظر


آخرین خبرها