کد خبر: 66339 | زمان مخابره: 22:17:58 - دوشنبه 25 بهمن 1395 | بدون نظر | |

۱۰ بوستان تا عید نوروز در منطقه دو کرمان افتتاح می شود

شهردار منطقه دو کرمان با بیان اینکه با ساخت ۱۳ بوستان در این منطقه، سرانه فضای سبز افزایش یافت، اظهار کرد: تا عید نوروز از ۱۰ بوستان در منطقه دو بهره برداری می‌شود.

به گزارش نشانه نیوز، رامین امیرمداح در گفتگو یی با بیان این مطلب اظهار کرد: بوستان حجاج با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی، تسطیح و جدول گذاری شده و تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به افتتاح فاز دوم بوستان ایرانیان در حاشیه بلوار جمهوری گفت: بوستان مالیات به بیش از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده و بوستان یاس در غدیر یک نیز ۷۰ درصد پیشرفت داشته است.

امیرمداح با بیان این که بوستان یاس سفید در طاهرآباد نیز با اتمام عملیات تسطیح، جدول گذاری و فضای سبز به بیش از ۸۵ درصد پیشرفت رسیده است، تصریح کرد: بوستان حرکت در بلوار مرادی کرمانی و بوستان حاشیه ای بلوار معلم نیز برای ایام نوروز آماده بهره برداری می شوند.

وی از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی بوستان حاشیه دانشکده فنی خبر داد و تصریح کرد: بوستان رادیو، بوستان رضوان و بوستان محله ای وصال نیز تا بهار سال آینده به بهره برداری می رسند.

شهردار منطقه دو کرمان هدف از احداث بوستان های جدید در منطقه را تامین سرانه مورد نیاز شهروندان و ایجاد نشاط اجتماعی عنوان و تاکید کرد: با ساخت ۱۳ بوستان در منطقه دو، سرانه فضای سبز افزایش یافت.



ارسال نظر


آخرین خبرها