کد خبر: 66464 | زمان مخابره: 8:47:30 - چهارشنبه 4 اسفند 1395 | بدون نظر | |

فضای مجازی عضو جدایی ناپذیر خانواده ها

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان فضای مجازی را عضو جدا یی ناپذیر خانواده ها دانست و گفت: رشد فناوری باید همگام با فرهنگ استفاده از آن صورت بگیرد.

به گزارش نشانه نیوز، پلیس سرهنگ”امین یادگار نژاد”در جلسه تعامل پلیس فتا با آموزش و پرورش،اعتیاد به فضای مجازی و اینترنت را بسیار مخرب دانست و گفت : سرد شدن روابط اجتماعی و بی توجهی به جمعیت حقیقی در جامعه  ناشی از همین مورد دانست.
رئیس پلیس فتا یکی از آسیب های مهمی که دانش آموزان و دانشجویان را در گیر کرده است، ارتباط خارج از عرف دختران و پسران دانست و اظهار داشت:خطر ناک ترین آسیبی که امروزه به آسانی در دسترس قرار گرفته است شبکه های ماهواره ای است.
یادگار نژاد مدیریت فضای مجازی را بسیار مهم دانست وفضای مجازی را عضو جدا یی ناپذیر خانواده ها دانست وگفت: باید با مدیریت مکان ، مدیریت زمان ، استفاده بهینه و مدیریت محتوا استفاده از فضای مجازی را در دست بگیریم و به همین منظور باید اطلاعات عمومی مسئولان و والدین از فضای مجازی و فناوری نوین تا حد لازم رشد کند تا بتوانند ضمن نظارت بر رفتار فرزندان ودانش آموزان در این شبکه ها را کنترل و جهت دهی کند.
وی در پایان افزود: رشد فناوری باید همگام با فرهنگ استفاده از آن صورت بگیرد و امروزه با مشکلاتی در جامعه دانش آموزی مواجه هستیم که نشان از عدم رشد فرهنگ استفاده از این فضا دارد.

خانم”سرور اسکندری” مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان در این جلسه استفاده از فضای مجازی را بسیار ارزشمند و مهم دانست و گفت : امروزه فضای مجازی جزئی از زندگی ما شده است و به همین دلیل باید با فرهنگ ، خطرات و آسیب های این شمشیر دو لبه آشنا شد و فرصت ها و تهدید های آن را بشناسیم.



ارسال نظر


آخرین خبرها