کد خبر: 66475 | زمان مخابره: 9:04:21 - چهارشنبه 4 اسفند 1395 | بدون نظر | |

امدادرسانی به سیل زدگان در استان کرمان ادامه دارد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به بارش باران و در نتیجه وقوع سیل و طغیان رودخانه ها طی هفته گذشته در این استان گفت: امدادرسانی به خانوارهای متاثر از سیل و طغیان رودخانه ها در برخی نقاط این استان همچنان ادامه دارد.

به گزارش نشانه نیوز، علی گنج کریمی افزود: پس از هشت روز، راه ارتباطی روستای بنک از توابع بخش مرکزی شهرستان منوجان به علت طغیان رودخانه ‌ها همچنان مسدود است.

وی از ارائه خدمات امداد اضطراری به ۳۵۰ خانوار آسیب دیده در فهرج پس از گذشت چهار روز از وقوع سیلاب و آبگرفتگی بخش نگین کویر این شهرستان خبر داد.
وی گفت: پس از چهار روز امدادرسانی سریع، مستمر و خالصانه امدادگران جمعیت هلال احمر، پایان عملیات امدادرسانی در بخش نگین کویر شهرستان فهرج اعلام شد.
گنج کریمی با اشاره به اقدامات و خدمت رسانی عوامل‌ امدادی جمعیت هلال احمر در شهرستان فهرج ادامه داد: در این مدت ۱۰۳ دستگاه چادر، ۲۲۵ تخته موکت، هزار و ۴۸۲ تخته پتو، هشت هزار و ۵۰۱ قوطی انواع کنسرو، هزار و ۲۰۰ کیلو برنج، ۴۰۰ قوطی روغن، ۷۰۰ باکس آب معدنی و مقادیری نان بین آسیب دیدگان متاثر از سیل، آبگرفتگی و طغیان رودخانه ها در این شهرستان توزیع شد.
وی با بیان اینکه امروز نیز امدادرسانی در این روستا توسط یک دستگاه تراکتور انجام شد گفت: اقلام مصرفی و ضروری از جمله کنسروجات و نان امروز نیز بین خانوارهای آسیب دیده در توابع شهرستان منوجان توزیع شد.
هفته گذشته راه روستایی ۹ روستا از توابع بخش نگین کویر شهرستان فهرج بر اثر سیل و آبگرفتگی در بارندگی های اخیر استان کرمان مسدود شده بود و بسیاری از روستاها دچار سیل و آبگرفتگی شده بود.
شهرستان فهرج در شرق استان کرمان و در ۲۳۰ کیلومتری مرکز استان کرمان قرار دارد.



ارسال نظر


آخرین خبرها