کد خبر: 66487 | زمان مخابره: 10:10:52 - چهارشنبه 4 اسفند 1395 | بدون نظر | |

ثبت نام تمبرطلا و نقره نوروز۹۶ آغاز شد

مدیرکل پست استان کرمان از آغاز ثبت نام اقلام فیلاتلیک تمبر نوروز ۱۳۹۶ با آلیاژ طلا و نقره  دراستان کرمان خبرداد.

به گزارش نشانه نیوز، “علیرضا اکبری” در گفتگو یی، گفت: در پی استقبال کم نظیر از اولین، دومین و سومین سری اقلام فاخر فیلاتلیک شرکت ملی پست که مزین به تمثال حضرت امام خمینی (ره) و شاعران نامدار ایران زمین، حافظ شیرازی و حکیم ابوالقاسم فردوسی بود.

وی از تولید و ضرب چهارمین سری اقلام فیلاتلیک فاخر شرکت پست کرمان، منقش به طرح تمبر یادبود کاغذی جشن جهانی نوروز ۱۳۹۶، خبر داد و اظهار کرد: تمبر یادبود جشن جهانی نوروز که طرح سرباز هخامنشی را به تصویر کشیده است در قالب یک قطعه به ابعاد ۴۵*۶۵ میلی متر، به ارزش ۹هزار ریال با تیراژ ۲۰۰هزار سری همزمان با بیست و پنجم اسفندماه سال جاری منتشر خواهد شد.

مدیر کل اداره پست استان کرمان افزود: اقلام یادشده با آلیاژ فلزی طلا با عیار ۲۴ در وزن نیم و یک گرمی هر یک با تیراژ ۳ هزار قطعه و با آلیاژ فلزی نقره با عیار ۹۹۹ در وزن پنج و ده گرمی، هر یک با تیراژ ۲ هزار قطعه تولید خواهد شد.

وی با بیان این که این اقلام در بسته بندی تک قطعه ای طلا و نقره به ارزش ۷میلیون و ششصد هزار ریال تولید می شود، عنوان کرد: تمبر طلای نیم گرمی به ارزش ۲میلیون و پنجاه هزار ریال، طلای یک گرمی به ارزش ۲میلیون و هشتصد و پنجاه هزار ریال، نقره  پنج گرمی به ارزش یک میلیون و دویست هزار ریال و نقره ده گرمی به ارزش یک میلیون و پانصد هزار ریال عرضه می شود.

اکبری ادامه داد: پیش فروش اقلام فیلاتلیک تمبر نوروز از روز یکشنبه اول اسفند ماه از طریق دفاتر پستی منتخب و همچنین بازار الکترونیک شرکت پست به آدرسwww.ebazaar.post.ir  آغاز شده و تا دهم اسفندماه ادامه دارد.

وی با اشاره به این که پس از تکمیل ظرفیت پیش بینی شده، ثبت نام اتمام می یابد، خاطرنشان کرد: توزیع اقلام پس از پایان ثبت نام آغاز می گردد و اولویت در توزیع براساس زمان ثبت نام متقاضیان می باشد.

اقلام فیلاتلیک تمبر طلا و نقره به عنوان اقلام کلکسیونری به تعداد و تیراژ محدود به مناسبت های خاص و با استفاده از طرح تمبرهای منتشره تولید و عرضه می گردد.



ارسال نظر


آخرین خبرها