کد خبر: 66519 | زمان مخابره: 8:39:22 - یکشنبه 8 اسفند 1395 | بدون نظر | |

کرمان به استقبال ۱۸ شهید گمنام می‌رود

در ایام فاطمیه استان کرمان به روی ۱۸ شهید گمنام آغوش می‌گشاید.

به گزارش نشانه نیوز، هم‌زمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) پیکرهای مطهر ۱۸۸ شهید گمنام دوران دفاع مقدس، دوشنبه ۹ اسفندماه ساعت ۹ صبح وارد فرودگاه کرمان می‌شوند و مورد استقبال مردم شهیدپرور این شهرستان قرار خواهند گرفت.

پیکرهای شهدا در میان استقبال باشکوه مردم از فرودگاه به سمت حسینیه ثارالله منتقل و مراسم وداع با شهدا دوشنبه شب بعد از نماز مغرب و عشاء در این مکان انجام خواهد شد.

بر اساس این گزارش پیکر مطهر ۲ شهید به سمت کهنوج منتقل شده و در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان خاک‌سپاری و همچنین پیکر مطهر ۲ شهید به سمت شهرستان جیرفت رهسپار و در دانشگاه جیرفت خاک‌سپاری خواهند شد.

همچنین پیکر مطهر ۲ شهید در هنزا از توابع شهرستان رابر، ۲ شهید در خواجه شهر از توابع شهرستان سیرجان، ۲ شهید در امین شهر انار، پیکر یک شهید در شهرستان انار، یک شهید در جبالبارز از توابع شهرستان جیرفت، دو شهید در دانشگاه پیام نور کرمان، دو شهید در شهر بلورد از توابع شهرستان سیرجان و یک شهید در دانشگاه صنعتی سیرجان خاک‌سپاری می‌شوند.

مراسم خاک‌سپاری پیکر مطهر این شهیدان ۱۱ اسفند در دانشگاه های پیام نور کرمان، دانشگاه جیرفت، آزاد اسلامی کهنوج و دانشگاه صنعتی سیرجان و در ۱۲ اسفند روز شهادت حضرت فاطمه(س) در شهرهای انار، امین شهر، هنزا، جبالبارز، خواجوشهر و بلورد برگزار می‌شود.

گفتنی است قبلاً اعلام شده بود ۱۴ شهید گمنام در استان کرمان تشییع خواهند شد که با توجه به سفر اخیر سردار باقرزاده به استان کرمان،  ۱۸ شهید گمنام در شهرهای مختلف استان تشییع و خاک‌سپاری خواهند شد. خشاب نیوز: www.kheshabnews.ir



ارسال نظر


آخرین خبرها