کد خبر: 66892 | زمان مخابره: 21:48:57 - سه شنبه 24 اسفند 1395 | بدون نظر | |

مراسم دهه فجر به سمت مردمی شدن پیش رفته است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: مراسم دهه فجر در مساجد، تکایا و موسسات به سمت مردمی شدن پیش رفته و باید سال های آینده نیز شاهد برگزاری این مراسم همراه با نوآوری باشیم.

به گزارش نشانه نیوز،  حجت الاسلام مهدی عرب پور روز سه شنبه در آیین تجلیل از دست اندرکاران و فعالان دهه فجر ۹۵ در استانداری کرمان افزود: برگزاری مراسم دهه فجر با بودجه دولتی امکانپذیر نیست و در استان کرمان تمام اقشار جامعه در این زمینه همکاری کردند و جزو فجر آفرینان بودند.

وی تصریح کرد: برگزاری مراسم دهه فجر نمادی از وحدت دستگاه های استان کرمان در تمام سال است.
امام جمعه موقت کرمان گفت: حضور زرتشتیان در راهپیمایی ۲۲ بهمن استان، نمادی از وحدت و همدلی مردم کرمان بود.
وی ضمن تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان و مدیریت برنامه های دهه فجر افزود: وحدت و همدلی در گرامیداشت دهه فجر با مدیریت پرتوان و با صلابت می تواند منشاء بسیاری از کارهای ارزشمند شود.
حجت الاسلام عرب پور با اشاره به اینکه حج مصداقی از آیه شریفه شعائر الله است اظهار کرد: در برنامه های ملی و مذهبی آیین هایی وجود دارد که گاهی در سطح جهان اسلام و گاهی یک ملت است و تعظیم همه اینها مصداق آیه شریفه شعائر الله است.
وی گفت: خداوند به مصادیق تعظیم شعائر الهی اهمیت داده زیرا نماد فکر، مشی، ظلم ستیزی و پرچم یک ملت بوده و جزو ارزش های یک ملت است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان افزود: انقلاب اسلامی انقلاب ارزشی و دینی و برخاسته از فرمایشات انبیا بوده و گرامیداشت سالگرد انقلاب از مصادیق تعظیم شعائر الهی است.
در این آیین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مشاور فرهنگی استاندار کرمان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، نماینده های کمیته ها و دست اندرکاران دهه فجر حضور داشتند.
همچنین از دست اندرکاران دهه فجر توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی تجلیل شد.



ارسال نظر


آخرین خبرها