کد خبر: 66895 | زمان مخابره: 21:50:59 - سه شنبه 24 اسفند 1395 | بدون نظر | |

معاون استاندار کرمان: انتخابات با سرنوشت همه مردم ارتباط دارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: اهم وظایف مسئولان علاوه بر دعوت مردم به حضور گسترده در انتخابات، تبیین انتخاب اصلح است زیرا انتخابات با سرنوشت همه مردم ارتباط دارد.

به گزارش نشانه نیوز،  حمید ذکاء اسدی روز سه شنبه در آیین تجلیل از دست اندرکاران و فعالان دهه فجر ۹۵ در استانداری کرمان افزود: یکی از اهداف انقلاب اسلامی ایران، انتخابات و مردم سالاری بود که هر سال در کشور برگزار می شود و در استان کرمان با زعامت نماینده ولی فقیه در استان و پشتکار استاندار شرکت در انتخابات در انتخابات گذشته از میانگین کشوری بالاتر بوده است.

وی گفت: با توجه به امیدی که در دل مردم استان کرمان با شعار توسعه پایدار و ولایت بوجود آمده و این استان به کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده، شاهد برگزاری انتخابات باشکوه و سالم خواهیم بود.
رئیس ستاد انتخابات استان کرمان بیان کرد: شوراهای اسلامی نقش بزرگی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی دارند و اگر افرادی که شایسته نیستند، وارد شوراها شوند و تخصص و تعهد لازم را نداشته باشند تمامی برنامه های اقتصادی، عمرانی و سازندگی حتی برنامه های فرهنگی و اجتماعی به مشکل خواهد خورد.
وی افزود: وظیفه ما انقلابی ماندن است یعنی باید افرادی را در شوراها انتخاب کنیم که صفات انقلابی داشته باشند و به جز خدا و مردم، به جناح خاصی تعهد نداشته باشند.
ذکاء اسدی گفت: راه حل اساسی معیشتی، رفاه و اقتصاد خوب را علاوه بر استان کرمان باید در سایر استان ها پیاده کنیم.
وی افزود: شعارهایی که رهبری برای شعار سال تاکنون مطرح کرده اند برای افزایش رفاه و معیشت مردم بوده و کرمان اگر استان پایلوت اقتصاد مقاومتی شد، اکنون رتبه برتر و ممتاز کشور را در اقتصاد مقاومتی داراست.
معاون استاندار کرمان گفت: الگوی رویکرد اقتصاد و توسعه پایدار در استان، همان مردمی کردن اقتصاد و توسعه اقتصادی است.
وی بیان کرد: انقلاب اسلامی، انقلابی مردمی بود و اقتصاد مقاومتی یعنی سپردن امور به دست مردم که این مبحث در استان کرمان به نحو احسن انجام شده است.
وی گفت: نه تنها کارها در کرمان همسو با اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل صورت گرفته بلکه از طرف رهبر معظم انقلاب به عنوان الگو معرفی شده است.
ذکاء اسدی با بیان اینکه تبیین اهداف انقلاب مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است گفت: انقلاب ایران اهداف فرهنگی، ارزشی، خدایی و ایمانی و در کنار آن دستاوردهای مهمی در زمینه سیاسی، فرهنگی، دفاعی و اقتصادی دارد.
وی با اشاره به برگزاری باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن عنوان کرد: همه اقشار مردم، گروه ها و اقلیت ها وظیفه ای درباره نگهداری و استحکام اصل نظام دارند و حتی کسانی که مسلمان نیستند، وطن را دوست دارند و سربلندی میهن را می خواهند، در برگزاری باشکوه این روز شرکت می کنند.
وی ضمن تشکر از تمام اقشاری که در آیین دهه فجر شرکت کردند گفت: روز ۲۲ بهمن، روز خدا و روز پیروزی ملت اسلامی است و تمامی طیف ها باید این روز را مانند نماز به جا آورند.
معاون استاندار کرمان با اشاره به حضور رئیس قوه مقننه در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: هر سال با وجود تبلیغاتی که علیه نظام صورت می گیرد، تمامی مردم در این مراسم شرکت می کنند و امسال استان کرمان پیشرو در برگزاری آیین دهه فجر بود.
در این آیین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مشاور فرهنگی استاندار کرمان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، نماینده های کمیته ها و دست اندرکاران دهه فجر حضور داشتند.
همچنین از دست اندرکاران دهه فجر توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی تجلیل شد.



ارسال نظر


آخرین خبرها