کد خبر: 66914 | زمان مخابره: 10:26:40 - چهارشنبه 25 اسفند 1395 | بدون نظر | |

اطفای ۵۰ مورد حریق چهارشنبه آخر سال در کرمان

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمان از اطفای ۵۰ مورد حریق توسط آتش نشانان در سطح شهر کرمان خبر داد و گفت: این آمار شب چهارشنبه سال گذشته ۸۵ مورد بود.

به گزارش نشانه نیوز، روح الله همت زاده  افزود: آتش سوزی های سطح شهر کرمان در شب چهارشنبه آخر سال بیشتر به صورت آتش زدن لاستیک، درخت و زباله سوزی بود.
وی تصریح کرد: ماموران آتش نشانی حتی در آتش سوزی های کنترل شده، برای خاموش کردن آتش پس از اعزام به محل راهنمایی می کردند که موجب آتش سوزی بزرگتر نشود و در پارک ها و مکان های نزدیک منابع طبیعی به افراد هشدار داده شد.
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمان گفت: امشب ترافیک در خیابان های کرمان سنگین بود که امدادرسانی خودروهای سنگین و نیمه سنگین آتش نشانی را کند می کرد.
وی با بیان اینکه پس از حادثه پلاسکو نگاه مردم به آتش نشانی بهتر شده و همکاری بیشتری با آتش نشانان دارند افزود: نیروهای سازمان آتش نشانی از روز گذشته به صورت آماده باش صد درصد در سطح شهر حضور داشته اند تا از حوادث احتمالی شب چهارشنبه آخر سال پیشگیری کنند.
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان هم با بیان اینکه در شب چهارشنبه آخر سال تاکنون حادثه خاصی در سطح استان گزارش نشده است گفت: در برخی موارد پلیس بنا به وظیفه خود در برخی محل ها حاضر شده و توضیحات لازم را به افراد ارائه کرده که روال طبیعی است.
سرهنگ ناصر فرشید شبانگاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون در سطح شهر کرمان دو سوختگی سطحی گزارش شده که مورد مداوا قرار گرفته اند.
وی با اشاره به حضور همزمان نیروهای پلیس و آتش نشانی در برخی محل ها، عنوان کرد: این اقدام به این منظور انجام شده که در ضورت نیاز به اقدام آتش نشانی، ممانعتی از سوی افراد برای نیروهای آتش نشان ایجاد نشود.
وی گفت: تمامی نیروهای پلیس در آماده باش کامل بوده و شخص فرمانده انتظامی استان و سایر معاونان و پرسنل انتظامی در مکان های مختلف شهر حضور یافته و موارد را مورد رسیدگی قرار داده اند.



ارسال نظر


آخرین خبرها