کد خبر: 66964 | زمان مخابره: 9:10:49 - جمعه 27 اسفند 1395 | بدون نظر | |

استاندار کرمان: مقاصد گردشگری جدیدی در کویر ایجاد شده است

استاندار کرمان با اشاره به ایجاد ۱۲۰ واحد بوم گردی در استان گفت: مقاصد گردشگری جدیدی نیز در کویر ایجاد شده است.

به گزارش نشانه نیوز، علیرضا رزم حسینی در ادامه بازدید از پروژه های شهری کرمان با حضور در پایگاه نوروزی هلال احمر در پارک مسافر با بیان اینکه تمامی هتل های استان کرمان پر هستند عنوان کرد: هتل کپری قلعه گنج نیز به صورت کامل پر شده است.
وی یادآورشد: در استان کرمان ستاد تسهیلات نوروزی از یک ماه قبل راه اندازی شده است تا سفر گردشگران داخلی و خارجی، تسهیل شود.
وی با اشاره به اینکه تصمیمات خوبی برای توسعه گردشگری در استان کرمان گرفته شده است گفت: نصب دوربین های جاده ای در استان تا ۳۰۰ درصد افزایش داشته است.
استاندار کرمان با بیان اینکه یکی از اقدامات بسیار خوب دولت تدبیر و امید در حوزه مرمت و بازسازی میراث فرهنگی بوده است افزود: در این دوره بسیاری از اماکن تاریخی استان که آسیب جدی دیده بود، مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد: با مرمت و احیای میراث فرهنگی استان کرمان ظرفیت های بسیار خوبی در استان کرمان پدید آمده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان نیز در این بازدید از استقرار تیم های واکنش سریع در طرح نوروزی جوانان جمعیت هلال احمر خبر داد و گفت: ۳۰ پست امداد و نجات نوروزی و ۳۰ پست جوانان در طرح نوروزی هلال احمر برپا شده است.
علی گنج کریمی به راه اندازی پویش ‘نه به تصادفات’ نیز اشاره و بیان کرد: طرح بهرفت نیز به منظور بهبود رفتارهای ترافیکی راه اندازی شده است.
استاندار کرمان ضمن دیدار و گفت و گو با امدادگران هلال احمر مستقر در پایگاه نوروزی به پویش نه به تصادفات جاده ای پیوست.
این کمپین اجتماعی با همت جمعیت هلال احمر و مشارکت قشرهای مختلف جامعه با هدف کاهش سوانح رانندگی و افزایش ایمنی سفر در ایام نوروز شکل گرفته است.



ارسال نظر


آخرین خبرها