کد خبر: 66967 | زمان مخابره: 9:12:46 - جمعه 27 اسفند 1395 | بدون نظر | |

با اختصاص ۵۸۰ میلیارد ریال؛ دستگاه های اجرایی کرمان می توانند بدهی خود به شهرداری ها را پرداخت کنند

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کرمان گفت: با پیگیری هایی که انجام شد، رقمی معادل ۵۸۰ میلیارد ریال به دستگاه های اجرایی و موسسات آموزشی استان اختصاص یافت تا با این اعتبار بتوانند بدهی خود را به شهرداری ها پرداخت کنند.

به گزارش نشانه نیوز، جعفر رودری با اشاره به تاکید دولت بر لزوم توجه ویژه به مسائل عمران شهری افزود: با توجه به وصول نشدن برخی مطالبات شهرداری های استان از دستگاه های اجرایی و موسسات آموزشی، بحث تخصیص اعتبار برای پرداخت این مطالبات در دستور کار سازمان برنامه و بودجه استان قرار گرفت و با اعتبار ۵۸۰ میلیارد ریالی که به دستگاه های استان تخصیص داده شده است، این دستگاه ها می توانند مطالبات شهرداری ها را تسویه کنند.
وی همچنین با اشاره به خشکسالی های اخیر در استان عنوان کرد: مبلغ ۵۵۶ میلیارد ریال هم از محل اعتبارات ماده ۱۰ و ۱۲ در جهت رفع مشکلات کم آبی شهر کرمان و مناطق جنوبی و شمالی استان اختصاص یافت.
وی با بیان اینکه سال ۹۶ رشد خوبی را در بودجه استان ها شاهد خواهیم بود گفت: سال ۹۵ نیز از محل مالیات بر ارزش افزوده، اعتبارات قابل توجهی بین شهرداری های استان توزیع شد.
همزمان با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید پروژه های متعددی در حوزه عمران شهری با همکاری استانداری کرمان، شهرداری و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در سطح شهر کرمان آغاز شده که از جمله آنها می توان به احداث تقاطع غیر همسطح در چندین نقطه شهر و همچنین پروژه بزرگ میدان آزادی اشاره کرد که این پروژه هم اکنون ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.



ارسال نظر


آخرین خبرها