کد خبر: 66972 | زمان مخابره: 11:31:30 - یکشنبه 29 اسفند 1395 | بدون نظر | |

فعالیت ۹۰۰نفر در اجرای طرح آرامش بهاری/ بازدیدسالانه۷۲۰هزارنفراز امامزاده محمدصالح/مراسم تحویل سال نودرامامزاده سلطان سید احمد

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف کرمان گفت: طی ایام نوروز ۹۶ بیش از ۹۰۰ نفر در اجرای طرح آرامش بهاری اماکن متبرکه کرمان خدمت رسانی می کنند.
به گزارش نشانه نیوز،حجت الاسلام سید رضا فاطمی با بیان اینکه اداره کل اوقاف و امور خیریه کرمان یکی از اعضاء ستاد تسهیلات نوروزی استان جهت خدمات دهی به گردشگران می باشد افزود : با شیفت بندی و آماده سازی فضای روحانی امامزادگان عظیم الشان بیش از ۹۰۰ نفر از خادمین،مدیران اجرایی،مدیران مراکز فرهنگی ،کارشناسان و رؤسای ادارات استان در ایام عید آماده خدمت رسانی می باشند.

وی تصریح کرد: خدمات اداره کل اوقاف استان در استای اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری می باشد که نحوه اجرای آن در امامزادگان سراسر استان و مساجد بین راهی زیر نظر این اداره کل می باشد.

فاطمی از استقرار ۱۱۰ مبلغ دینی اعزامی و بومی در اماکن متبرکه مجری طرح و برخی نیز جهت برایی ۱۵ خیمه معرفت در بقاع شاخص استان خبر داد و گفت: کلیه برنامه های فرهنگی و مدیریتی این طرح نوروزی توسط سازمان اوقاف بصورت روزانه بررسی و اعلام گزارش می شودتا خدمات دهی لازم به مسافرین نوروزی به بهترین نحو ممکن انجام شود.

بازدید سالانه ۷۲۰هزار نفر از آستان امامزاده محمد صالح انار
سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان انار بااشاره به موقعیت جغرافیایی وحضور عظیم الشان امامزاده این شهرستان گفت: بر اساس آمار ها سالانه قریب به ۷۲۰ هزار نفر جهت زیارت از آستان امامزاده محمد صالح (ع) بازدید می کنند.

  به گزارش نشانه نیوز، حجت الاسلام محمد حسینی نوه ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو از اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری در تنها امامزاده این شهرستان خبر داد.

 وی افزود:این طرح نوروزی در راستای خدمات رسانی به زائران و مسافران در بقعه متبرکه امامزاده محمد صالح (ع) اجرا و تا۱۶ فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.

 حسینی نوه با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروز روزانه قریب به ۲ هزار نفرمسافر و گردشگر از امامزاده بازدید دارند تصریح کرد : سالانه بیش از ۷۲۰ هزار نفر به این مکان مقدس جهت زیارت و بهره مندی از خدمات اسکان مراجعه می کنند.

وی اظهار کرد : با حضور ۳ مبلغ اعزامی خیمه معرفت در جوار امامزاده برپا شده است که این خیمه ها با حضور کارشناسان و مبلغان دینی جهت پاسخ به سوالات شرعی و دینی و انجام نماز جماعت در ایام تعطیلات نوروز این طرح مشارکت فعال دارند.

    سرپرست اداره اوقاف شهرستان انارخاطرنشان کرد: از جمله برنامه های طرح آرامش بهاری در این امامزاده می توان به برپایی نمایشگاه محصولات فرهنگی، خیمه نماز، خیمه معرفت، ایجاد فضای مناسب زائران، اسکان زائران، مسابقات فرهنگی، توزیع بروشور امامزاده محمد صالح انار اشاره کرد.

امامزاده محمد صالح انار از نوادگان امیرالمومنین (ع) است که در شمال شرقی این شهر قرار دارد.

مراسم لحظه تحویل سال نودر امامزاده سلطان سید احمد درب بهشت برگزار می شود
محمد محمدی فر با اشاره به برگزار ی ویژه برنامه لحظه تحویل سال نو در اماکن متبرکه این شهرستان اظهار کرد: طرح نوروزی آرامش بهاری ویژه تعطیلات نوروزی سال جدید در آستان مقدس امامزاده سلطان سید احمد (ع) بخش درب بهشت  و امامزاده عبدالله بخش مردهک برگزار می شود.

به گزارش نشانه نیوز،  وی از اجرای ویژه برنامه خانوادگی  لحظه تحویل سال نو در محل آستان امامزاده سلطان سید احمد  (ع) خبر داد و افزود : این مراسم با قرائت زیارت نامه ال یاسین،اقامه نماز جماعت ظهر و عصر وپخش زنده سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) در صحن امامزاده  همراه خواهد بو



ارسال نظر


آخرین خبرها