کد خبر: 66981 | زمان مخابره: 11:42:40 - یکشنبه 29 اسفند 1395 | بدون نظر | |

دستگیری ۳ قاچاقچی و کشف ۱۰۱ کیلو هروئین در شهر کرمان

جانشین انتظامی استان از عملیات ضربتی پلیس شهرستان کرمان و دستگیری ۳ سوداگر مرگ و کشف ۱۰۱ کیلوگرم هروئین در شهر کرمان خبر داد.

به گزارش نشانه نیوز، سرهنگ”ناصر فرشید” در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی بخش”گلباف” و پایگاه امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق شدند یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر که در شهر”گلباف” وکرمان  فعالیت داشتند را شناسایی کنند.

وی گفت ماموران انتظامی این فرماندهی با تلاش شبانه روزی با تحت نظر گرفت این باند  موفق شدند پس از کسب اجازه از مقام قضایی در بازرسی از منزل  قاچاقچیان در شهر کرمان ۱۰۱ کیلو هروئین را کشف و سه نفر را در این رابطه دستگیر کنند.
فرشید با اشاره به توقیف دو دستگاه خودرو  سواری ۴۰۵ و پراید در این رابطه گفت: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به همراه مواد مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

جانشین انتظامی استان یادآور شد:طی سال جاری: ۹۲ تن و ۵۹۷ کیلوگرم مواد مخدر در استان توسط نیروی انتظامی کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶ درصد افزایش داشته است
وی در پایان خاطر نشان ساخت: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت،ارتقاء احساس امنیت شهروندان و مسافران نوروزی تلاش می کند و شهروندان  جهت امنیت پایدار در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.



ارسال نظر


آخرین خبرها