کد خبر: 67027 | زمان مخابره: 11:25:45 - دوشنبه 30 اسفند 1395 | بدون نظر | |

استقرار ۵ ایستگاه پلیس جهت استقبال و راهنمایی گردشگران نوروزی در شهرستان بم

جانشین فرمانده انتظامی بم گفت: ۵ ایستگاه پلیس مستقر در اماکن پرتجمع سطح شهرستان تا پایان تعطیلات بطور تمام وقت به مسافران خدمت رسانی می کنند.

به گزارش نشانه نیوز، سرهنگ “غلامرضا بهروزه” در بازدید از ایستگاه های نوروزی شهر بم گفت: کانکس های انتظامی در کنار ایستگاه های شهرداری، اداره راه و ترابری، اورژانس ۱۱۵ و هلال احمر شهرستان قرار دارند و ماموران پلیس از اوایل تعطیلات نوروز جهت خدمت رسانی به مهمانان نوروزی در محور های ورودی شهرستان مستقر شده اند.
وی با اشاره به حضور چشمگیر مسافران در  سطح این شهرستان تاریخی افزود: واحد های گشتی بطور تمام وقت در کانکس های سیار مجاور اماکن تفریحی حضور دارند و ضمن برقراری نظم وامنیت لازم، گردشگران را به اماکن تفریحی و رفاهی راهنمایی می کنند.
سرهنگ “بهروزه” بیان داشت: در این ایستگاه ها به منظور اطلاع رسانی مطلوب به مسافران، نقشه و هشدار های امنیتی نیز در بین مسافران و خودروهای عبوری توزیع و بروشورهایی با توصیه های آموزشی به رانندگان  ارائه می شود.
وی در ادامه یادآور شد : با توجه به تعطیلات و خالی از سکنه بودن بیشتر منازل مسکونی، واحدهای گشتی در سطح شهر و مناطق حاشیه ای حضور فعالی دارند و لازم است شهروندان نیز در امر مراقبت از اموال  خود کوشاتر باشند.
جانشین انتظامی بم در پایان با اشاره به وجود عارضه ترافیکی در پل ورودی شهر بم ناشی از سیلاب به گردشگران توصیه کرد: به وضعیت تردد، شرایط جاده و مسیرهای عبوری توجه داشته باشند و ضمن رعایت مقررات و احتیاط های لازم سفری خوش و خاطره ای شیرین از این ایام برجای بگذارند.



ارسال نظر


آخرین خبرها