کد خبر: 67033 | زمان مخابره: 11:41:02 - دوشنبه 30 اسفند 1395 | بدون نظر | |

تداوم بارندگی‌ها در کرمان تا چهارشنبه شب/ شرایط برای آبگرفتگی معابر عمومی و طغیان رودخانه‌ها وجود دارد

رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: بارندگی‌ها nv استان کرمان به طور متناوب تا چهارشنبه شب ادامه دارد.

به گزارش نشانه نیوز، حمیده حبیبی با اشاره به آخرین وضعیت بارندگی‌های استان کرمان طی ۲۴ ساعت گذشته اظهار داشت: بارش بران طی ۲۴ ساعت گذشته اکثر مناطق استان را فراگرفت و این روند به طور متناوب تا چهارشنبه شب ادامه داد .

وی خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته میزان بارش باران در شهرستان‌های رابر و بافت بیش از ۴۴ میلی‌متر، شهربابک بیش از ۳۷ میلی‌متر، لاله‌زار ۴۲ میلی‌متر، جیرفت بیش از ۱۴ میلی‌متر و در مرکز استان بیش از ۱۱ میلی‌متر گزارش شده است.

رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان گفت: بیشترین شدت بارش‌ها طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه  در مناطق جنوب و غرب استان کرمان پیش‌بینی می‌شود.

حبیبی تصریح کرد: بارش‌ها به صورت رگباری، زودگذر و شدید است و شرایط برای آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌ها وجود دارد.

وی تاکید کرد: طی این مدت وزش باد به نسبت شدید در استان کرمان دور از انتظار نیست و بر این اساس با پیش‌بینی شرایط فوق توصیه می‌شود به منظور کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم به کار گرفته شود.



ارسال نظر


آخرین خبرها