کد خبر: 67047 | زمان مخابره: 10:37:48 - سه شنبه 1 فروردین 1396 | بدون نظر | |

رئیس اداره امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان: بیش از ۳۵ هزار نفر در مدارس استان کرمان اسکان نوروزی یافتند

رئیس اداره امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: هشت هزار و ۳۷۷ خانوار شامل ۳۵ هزار و ۱۰۴ نفر تا صبح امروز در مدارس استان کرمان اسکان نوروزی شدند.

 به گزارش نشانه نیوز، مجید رفیعی در گفت‌و‌گو یی اظهار داشت: ستاد‌های اسکان مهمانان نوروزی استان کرمان در ۲۶۶ اسفند‌ماه جاری با حضور مسئولان در سطح استان افتتاح شد.

وی بیان کرد: در روز ۲۶ اسفند‌ماه سال گذشته ۷۶۰ خانوار شامل سه هزار و ۵۱۹ نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان اسکان یافته‌اند.

رئیس اداره امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان افزود: در روز ۲۷ اسفند‌ماه سال گذشته هزار و ۲۶۰ نفر خانوار شامل ۶ هزار و ۳۹۲ نفر در سطح مدارس استان کرمان اسکان داده شدند.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی روزانه ۳۰ هزار مسافر نوروزی در استان کرمان در ستادهای اسکان آموزش و پرورش شده است خاطر‌نشان کرد: برای تجهیز این مدارس حدود یک میلیارد تومان هزینه شده است.

رفیعی تصریح کرد: در روز ۲۸ اسفند‌ماه سال گذشته هزار و ۵۵۰ خانوار شامل ۶ هزار و ۷۲ نفر در سطح مدارس استان کرمان اسکان داده شدند.

وی با بیان اینکه در روز ۲۹ اسفند‌ماه سال گذشته دو هزار و ۴۰۵ خانوار شامل ۹ هزار و ۴۲۳ نفر به مدارس سطح استان مراجعه و در شرایط مناسب اسکان یافتند افزود: در روز ۳۰ اسفند‌ماه نیز دو هزار و ۴۰۲ خانوار شامل ۹۶ هزار و ۶۹۸ نفر در سطح مدارس استان کرمان اسکان داده شدند.

رئیس اداره امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: در مجموع تاکنون هشت هزار و ۳۷۷ خانوار شامل ۳۵ هزار و ۱۰۴ نفر تا صبح امروز در مدارس استان کرمان، اسکان نوروزی شدند.



ارسال نظر


آخرین خبرها