کد خبر: 67063 | زمان مخابره: 12:57:45 - چهارشنبه 2 فروردین 1396 | بدون نظر | |

موج پیامهای تبریک نوروزی مسولان استانی، لشکری و کشوری به مدیریت نشانه نیوز

در آغاز سال نو مقامات و مسولان استانی، لشکری، کشوری و همکاران رسانه ای  ضمن تبریک موفقیت  پایگاه خبری تحلیلی نشانه نیوز به عنوان رسانه برتر سال نو را به زهره و معصومه قادر مدیریت نشانه  نیوز تبرک گفتند.

به گزارش نشانه نیوز، در این خبر، متن بخشی از این پیامها منتشر می شود.

 امام جمعه های موقت کرمان

حجت الاسلام والمسلمین عربپور، امام جمعه موقت و مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان: سرکار خانمها زهره و معصومه قادر ولادت حضرت زهرا مبارک باد و حلول سال ۹۶ را که متبرک به نام حضرت زهرا و به شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نام گذاری شده به شما و خانواده محترمتان تبریک گفته سعادت و سلامت شما را از خدای بزرگ مسالت دارم. عربپور.

حجت الاسلام و المسلمین قاسمی، امام جمعه موقت و مدیر کل سازمان اوقاف و امور خیریه استان کرمان: سرکار خانمها زهره و معصومه قادر تلاش و پشتکار شما را در جهت کسب رسانه برتر تبریک می گویم و امیدوارم سال خوبی داشته باشید.

مسولان کشوری

 اسماعیل نجار، استاندار سابق کرمان و معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران کل کشور:  سلام علیکم. ولادت سراسر خیر و برکت حضرت زهرای اطهر و سال جدید مبارک و فرخنده باد سلامتی و حسن عاقبت شما آرزوست دعاگویم و محتاج دعا.

قاضی زاده، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، نماینده مردم سرخس و فریمان در مجلس شورای اسلامی و  مدیرکل سابق مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی: با سلام و تبریک سال نو، در بهار فاطمی و از کربلای معلی دعا گوی شما و خانواده محترمتان هستم سیداحسان قاضی زاده هاشمی

مهدی محبان، مدیر کل سابق امور استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر کل سابق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان: باسلام، خداوند عزت بهار عمر جنابعالی و خانواده شریفتان را روز افزون تر نماید.

نماینده های مجلس

دکتر محمد رضا پور ابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی: فرارسیدن سال جدید و عید نوروز ۹۶ را خدمت شما تبریک عرض می نمایم سالی سرشار از شادی، موفقیت، سلامتی، برکت و معنویت برای شما عزیزان مسئلت می نمایم. محمد رضا پور ابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس

وکیلی، دفتر دکتر پورابراهیمی: بانوان گرانقدر حضرات خانمها قادر با سلام نوروز بر شما مبارک سالی توام با عزت، عافیت، سلامت و موفقیت و فارغ از غم و اندوه برای شما از ایزد منان خواستارم.

محمد مهدی زاهدی، رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، سلام نوروزتان مبارک سلامت و سعادت، دانش و معرفت و الطاف واسعه ی الهی قرین زندگیتان.

قاضی زاده، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، نماینده مردم سرخس و فریمان در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل سابق مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی: با سلام و تبریک سال نو، در بهار فاطمی و از کربلای معلی دعا گوی شما و خانواده محترمتان هستم سید  احسان قاضی زاده هاشمی

استانداری کرمان

علیرضا رزم حسینی، استاندار کرمان: ولادت حضرت زهرا (س) و نوروز ۹۶ مبارک بر شما باد. علیرضا رزم حسینی

سیف اللهی شهردار سابق کرمان و  معاون امور عمرانی استاندار کرمان: با سلام و ادب نوروز فاطمی بر شما و خانواده گرامی مبارک . سیف اللهی

ذ کاء اسدی معاون سیاسی امنیتی استاندار: سلام انشاالله سال خوبی داشته باشید.

فرشید فلاح، مشاور و مدیر کل حوزه استانداری کرمان : با سلام این عید را به شما تبریک عرض می نمایم. با احترام

دادگستری استان کرمان

یدالله موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان: با سلام و احترام خجسته سالروز ولادت باسعادت دخت نبی اکرم (ص) حضرت صدیقه طاهره، فاطمه زهرا (س) وسالروز ولادت فرزند بزرگوار ایشان حضرت امام خمینی (ره) و نوروز را به جنابعالی و خانواده محترمتان تبریک عرض می نمایم.

دادخدا سالاری، رئیس دادگاه انقلاب کرمان: بسم لله الرحمن الرحیم رب ادخلنی مدخل صدق و اخرجنی مخرج صدق وجعلنی من لدنک سلطانا نصیرا. در هنگامه قنوت ربنا بر شاخه سار بهاران با تبریک بهارانه عید برای جنابعالی و خانواده مکرم مبارک و سال خوبی را برای شما ارزو مندم. سالاری

شورای اسلامی شهر کرمان

رویا دیوان بیگی، عضو شورای اسلامی شهر کرمان و مدیر کل سابق امور بانوان و خانواده استانداری: با عرض سلام و ادب. سال ۹۶ معطر به شمیم فاطمی و به فرموده رهبرمان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال همراه با رایحه گلهای بهاری بر شما و خانواده محترمتان مبارک باد. در جوار مضجع نورانی امام رضا(ع) دعا گو هستم. ارادتمند دیوان بیگی

فرمانداری کرمان

توحیدی فرماندار کرمان: برآمد باد صبح و بوی نوروز، به کام دوستان و بخت پیروز، مبارک بادت این سال و همه سال، همایون بادت این روز و همه روز. با سلام و تحیات فراوان فرا رسیدن سال نو و بهاران سرسبز بر جنابعالی و خانواده محترم مبارک. سالی سرشار از برکت برایتان مسالت دارم. توحیدی

خانم امیری، روابط عمومی فرمانداری کرمان: سلام عزیزان دل سال نوتون مبارک ان شاالله همیشه ایام تون عید باشد. خداوند شاد کامی، سربلندی و سلامت را قسمت همیشگی جنابعالی و خانواده محترم شما نماید.

سپاه ثارالله استان کرمان

حجه الاسلام محمد علی محسن زاده، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله کرمان، امام صادق (ع) فرمودند: نوروز روزی است که پروردگار از بندگان پیمان گرفته است او را عبادت کنند و بدو شرک نورزند و به فرستادگانش و امامان (ع) ایمان آورند. نوروز که می آید ما منتظر فرج قائم آل محمد (ص) هستیم زیرا نوروز از روزهای ما و شیعیان ما است. بحارالانوار ج ۵۹، ص ۹۲٫ سال نو بر شما و خانواده محترم مبارک

مرتضی کارآموزیان، مسئول فضای سایبری سپاه ثارالله استان کرمان: سلام سال نو مبارک خیر و توفیق روز افزون را برایتان از خداوند منان و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) خواستارم.

سازمان بسیج رسانه ی استان کرمان

سردار سید ابراهیم یزدی نژاد، مسوول سازمان بسیج رسانه استان کرمان: یادی که در دلها هرگز نمی میرد یاد شهیدان است بهارتان خجسته باد. نوروزتان پیروز هر روزتان نوروز. سالی پر از نعمت و عظمت برایتان آرزومندم.

مدیران کل آموزش و پرورش در چند دوره

جهانگیری مدیر کل سابق آموزش و پرورش استان کرمان: سلام حلول سال جدید را تبریک عرض می کنم و برای شما و خانواده محترمتان ارزوی احسن الحال را دارم. همواره ارادتمند شما جهانگیری.

شیخ بهایی مدیر کل سابق آموزش و پرورش استان کرمان: سلام. آغاز سال ۹۶ همراه با بهار طبیعت بر شما و خانواده بزرگوارتان مبارک باد. سلامتی و موفقیت برایتان آرزو مندم.

تقی زاده، آموزش و پرورش استان کرمان: سلام و بهاران فرخنده باد بر شما و خانواده محترم سالی سرشار از خوشبختی اصیل، برایتان آرزو دارم.

نیروی انتظامی استان کرمان

پورموسی روابط عمومی نیروی انتظامی: سلام فرارسیدن نوروز باستانی و حلول بهار طبیعت را به شما تبریک عرض می کنم و از خداوند متعال برای حضرتعالی سالی نو، آکنده از سلامتی و نیکبختی آرزو دارم.

هیئت ووشوی استان کرمان

دکتر رضا امیری، رییس هیئت ووشوی استان کرمان: ضمن عرض سلام، ادب و احترام، فرا رسیدن سال نو و نوروز باستانی را به شما و خانواده محترمتان شادباش گفته و برایتان سالی سرشار از شادی و موفقیت آرزومندم امیدوارم این سال برای شما و عزیزانتان سال دوستی، سال تندرستی و سلامتی، کوشش و آرامش، روی خندان، شاد کامی و کامیابی باشد. ارادتمند امیری

شرکت معدنی و صنعتی گل گهر سیرجان

ابوذر حلوایی، مدیر روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی گل گهر سیرجان: سال نو مبارک سال خوبی داشته باشید.

ایرانژاد، گل گهر سیرجان: سلام و درود در پرتو الطاف ناب پروردگار نوروز باستانی بر روزگار خرمتان فرخنده و بهار شوق انگیز بر قامت سبز وجودتان شکوفه باران باد. سال نو مبارک با آرزوی بهترین ها. ارادتمند شما ایرانژاد.

شرکت نفت

خانم بختیاری شرکت نفت: با سلام وعرض ادب حلول سال نو و بهار که نشانه ی قدرت لایزال الهی ست بر شما و خانواده محترمتان مبارک باد. بختیاری (نفت)

مدیران اداره کل ارشاد استان کرمان در چند دوره

فلاح، مدیر کل سابق اداره کل ارشاد استان کرمان: با سلام این عید را به شما تبریک عرض می نمایم. با احترام

مهدی محبان، مدیر کل سابق امور استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر کل سابق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان: باسلام، خداوند عزت بهار عمر جنابعالی و خانواده شریفتان را روز افزون تر نماید.

اسحاقی، اداره کل ارشاد جنوب کرمان: به نام ایزد منان با سلام فرا رسیدن عید نوروز باستانی، آغاز سال نو و بهار طبیعت را به جنابعالی و خانواده محترم صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم در پرتو الطاف بی کران خداوندی، سلامت و بهروزی، طراوت و شادکامی، عزت و کامیابی را برایتان آرزومندم. با احترام حسین اسحاقی جنوب کرمان

روسا و اساتید دانشگاه های استان کرمان

دکتر حسین رشیدی، دانشگاه پیام نور استان کرمان: با سلام و ادب نوروز بمانید که ایام شمایید، آغاز شمایید و سرانجام شمایید/ آن صبح نخستین بهاری که ز شادی، می آورد از چلچله پیغام شمایید. برقرار باشید.

دکتر گرامی، رییس سابق دانشگاه باهنر کرمان: سلام سال نو بر شما و خانواده محترم مبارک باد.

دکتر مهرابی، دانشگاه شهید باهنر کرمان: سلام ولادت حضرت زهرا (س) و عید نوروز باستانی بر شما و خانواده محترم مبارک باشد. با آرزوی توفیق الهی در سال ۱۳۹۶ ارادتمند مهرابی.

دکتر حق دوست، رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان: سلام و ادب، ان شاالله سالی پر خیر و برکت در پیش روی شما و همه ی ایرانیان باشد.

دکتر جعفری، دانشگاه علوم پزشکی: سال نو بر شما و خانواده محترم مبارک باشد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان

علی کدخدایی، مسوول روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان: یا مقلب القلوب والبصار یا مدبر الیل و نهار یا محول الحول والاحوال حول حالنا الی احسن الحال. آغاز سال نو را خدمت جنابعالی و خانواه محترم تبریک عرض نموده سالی پر از برکت همراه با موفقیت و سلامت برای شما آرزومندم.

عادل پرناک، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان:  ضمن عرض سلام، ادب و احترام فرارسیدن سال نو و نوروز باستانی را به شما و خانواده محترمتان شادباش گفته و برایتان سالی سرشار از شادی و موفقیت آرزومندم امیدوارم این سال برای شما و عزیزانتان سال دوستی، سال تندرستی و سلامتی، کوشش، آرامش، روی خندان، شاد کامی و کامیابی باشد. ارادتمند پرناک

بورس کرمان

ایمان غیاثی، کارشناس بورس استان کرمان: سلام عیدتان مبارک فرارسیدن سال نو و نوروز باستانی را به شما و خانواده محترمتان شادباش گفته و برایتان سالی سرشار از شادی و موفقیت آروزمندم امیدوارم این سال برای شما و عزیزانتان سال دوستی، فراوانی و بی نیازی، کوشش و آرامش توام با دلخوشی باشد. پیروز و سرافراز باشید.

 بانک ها و صندوق های قرض الحسنه استان کرمان

علی افشارپور، مسوول صندوق قرض الحسنه راسخون استان کرمان: خدایا سلامتی مبدا و عاقبت بخیری مقصد همه نیاز هاست. پس به حق تمام خوبان درگاهت ما را عاقبت بخیر کن. عید بر شما و خانواده محترم مبارک. ارداتمند شما افشارپور

محمدی، بانک توسعه تعاون: با سلام سال نو و عید نوروز را به جنابعنالی و خانواده محترمتان تبریک عرض نموده و از خداوند متعال سالی سرشار از سلامتی، آرامش، موفقیت و خیر و برکت برایتان آرزومندم. ارادتمند محمدی

شرکت گاز استان کرمان

نادرعظیمی، شرکت گاز استان کرمان: برآمد باد صبح و بوی نوروز به کام دوستان و بخت پیروز مبارک بادت این سال و همه سال همایون بادت این روز همه روز.

آژانس جنوب شرق کرمان

دهقانی، مدیر آژانس جنوب شرق کرمان: این عید سعید را تبریک گفته و سالی پر از موفقیت برایتان آرزومندم. ارادتمند دهقانی

هکاران رسانه ای

آذر همتی، مدیر سایت خبری خشاب: سلام پیشاپش سال نو بر شما و خانواده محترم گرامی باد.

کریم زاده، مدیر مسوول و صاحب امتیاز هفته نامه ی نگین کرمان: در آغاز سال ۹۶ برایتان عاقبت بخیری و شادی آرزومندم. کریم زاده

بلوردی، نشریه نگارستان سیرجان: حلول سال نو و نوروز باستانی بر شما مبارک باد و از خداوند بزرگ می خواهم که سالهای سال با عزت و سربلندی شاهد سپری شدن چنین روزهای فرخنده ای در کنار عزیزانتان باشید. لحظه هایتان غرق شادی و لبخند.

خانم حسنی، خبرنگار خبرگزاری ایرنا: سلام خانم های گل روزگار خوبی برای هر دوی شما آرزومندم.

ثارالله انکوتی، نمایندگی خبرگزاری تسنیم در کرمان: سلام سال خوبی برای دو خواهر عزیز آرزومندم موفق و پیروز باشید.

متحدین، خبرنگار صدا و سیمای استان کرمان: سلام به شکرانه ی ادارک دیگر باره این فرصت ناب حیات، شادمانه ترین تبریکات خود را به محضر شما ارجمندان پیشکش می نمایم و از درگاه آن یگانه بی قرین سالی قرین شادکامی و سربلندی را آرزو می نمایم. ارادتمند متحدین

خانم پهلوانی، خبرنگار آزاد: سلام عزیزانم در جوار امام هشتم دعاگویتان هستم.

شهلا پور امیری خبرنگار سایت خبری کرنا: با سلام از پرودگار مهربان می خواهم امسالتان به قلم تدبیر آن نقاش بی همتا چنان زیبا نقش ببندد که طبیعت به تماشای شکوهش بیاستد. نو بهارتان مبارک.

حقانیت، خبرنگار خبرگزاری فارس: سلام نامتان در اندیشه و مهرتان همیشه در قلبم… . نوروز مبارک باد.

خانم سعیدی، خبرنگار فارس: قانون انتظار می گه منتظر هر چی باشی وارد زندگیت میشه پس دائم با خودت تکرار کن امسال منتظر عالی ترین اتفاق ها هستم. سالتون سرشار از عشق و امید. عیدتون مبارک.

بهروز محمدی، صاحب امتیاز و مدیر مسوول نشریه عبور، سلام نوروز فصل رویش خوبی ها مبارک. شاد و پیروز باشید. محمدی

اقتصاد و دارایی

نعمت الله زاده: با سلام و آرزوی بهترین ها برای جنابعالی و خانواه محترم امید دارم سالی سرشار از نعمت و رحمت الهی در پیش رو داشته باشید. ارادتمند شما سید رضا نعمت الله زاده.

فرودگاههای استان کرمان

علی رضا مجیدی فر، مدیر روابط عمومی فرودگاه های استان کرمان: سلام و نو بهار زیبایتان مبارک پیوسته در پناه ام ابیها (س) سلامت و سرافراز باشید. با ارادت و احترام علی رضا مجیدی

محیط زیست استان کرمان

نخعی، محیط زیست استان کرمان: یاد خوبان نه حساب است که فراموش شود نه چراغ است که خاموش شود و نه سال است که به آخر برسد جویباری است از محبت که همیشه جاری است. سلام پیشاپیش فرارسیدن نوروز باستانی و آغاز سال نو که امیدوارم سالی پر از موفقیت و بهروزی برای شما و خانواه محترمتان باشد را تبریک عرض می نمایم. ایام به کامتان ارادتمند شما نخعی

دامپزشکی استان کرمان

دکتر محسن عسکرپور، کارشناس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و موادغذایی اداره کل دامپزشکی استان کرمان: سلام عید بر شما و خانواده محترم مبارک باد ان شاالله سالی پر از موفقیت داشته باشید.

قرارگاه منطقه ای جنوبشرق ارتش

“محمدعلی حیدرزاده” روابط عمومی قرارگاه منطقه ای جنوبشرق ارتش: با عرض سلام و ادب بنده عرض تبریک شادباش به حضورتان دارم و بهترین ها را در سال جدید برای حضرتعالی و اهل بیت مکرمتان آرزومندم. ارادتمند حیدزاده

سازمان صنعت معدن و تجارت استان کرمان

علیرضا ابوالحسنی، مسوول روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان کرمان: حلول سال نو و بهار پر طراوت را تبریک و تهنیت عرض نموده، سالی سرشار از خیر و برکت را از درگاه خداوند سبحان برایتان آرزومندم.



ارسال نظر


آخرین خبرها