کد خبر: 67097 | زمان مخابره: 10:33:43 - جمعه 4 فروردین 1396 | بدون نظر | |

۲۱۶۶ داوطلب برای انتخابات شوراهای کرمان نام‌نویسی کردند

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: ۲ هزار و ۱۶۶ داوطلب تا ساعت ۸ و ۲۰ دقیقه صبح پنجشنبه برای نمایندگی مردم استان کرمان در شوراهای اسلامی شهر و روستا نام‌نویسی کرده‌اند.

به گزارش نشانه نیوز، حمید ذکااسدی با اشاره به اینکه وارد چهارمین روز نام‌نویسی داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شده‌ایم، اظهار داشت: ۲ هزار و ۱۶۶ داوطلب تا ساعت ۰۸ و ۲۰ دقیقه صبح پنجشنبه سوم فروردین ماه ۹۶ برای نمایندگی مردم استان کرمان در شوراهای اسلامی شهر و روستا نام‌نویسی کرده‌اند.

وی بیان داشت: ۶۱۳ داوطلب از مجموع افرادی که تا صبح امروز برای رقابت در شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کرده‌اند، دارای سابقه نمایندگی ادوار پیشین هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان ادامه داد: ۴۴۳ نفر برای رقابت در شوراهای اسلامی شهر و یک هزار و ۷۲۳ نفر نیز برای رقابت در شوراهای اسلامی روستا نام‌نویسی کرده اند.
ذکااسدی تعداد داوطلبان زن را ۱۸۴ نفر و داوطلبان مرد را یک هزار و ۹۸۲۲ نفر ذکر کرد و افزود: از مجموع داوطلبانی که تا امروز نام‌نویسی کرده‌اند، ۱۳ نفر مدرک دکترا، ۱۵ نفر تحصیلات حوزوی، ۱۳۵ نفر مدرک فوق لیسانس، ۴۶۶ نفر مدرک لیسانس، ۱۶۰ نفر مدرک فوق دیپلم، ۳۹۳ نفر مدرک دیپلم و ۹۸۴ نفر نیز سواد خواندن و نوشتن دارند.



ارسال نظر


آخرین خبرها