کد خبر: 67510 | زمان مخابره: 9:25:19 - چهارشنبه 23 فروردین 1396 | بدون نظر | |

فرد متجاوز به عنف در کرمان به دار مجازات آویخته شد

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از اجرای حکم اعدام متجاوز به عنف(و.ف)در شهر کرمان خبر داد وافزود:وی جرائم متعددی از جمله زنای به عنف،عمل منافی عفت،سرقت مقرون به آزار و ورود به عنف در پرونده سیاه خود به ثبت رسانده بود.

به گزارش نشانه نیوز، امینه سالاری در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت:نامبرده فردی ۳۲ساله ،دارای سابقه کیفری،متهم به ارتکاب ۲فقره زنای به عنف ،سه فقره عمل منافی عفت به عنف،۲فقره سرقت مقرون به آزار و ۷فقره ورود به عنف به منزل شهروندان بوده است.

وی ادامه داد:پس از دستگیری متهم به لحاظ اهمیت و حساسیت موضوع و جهت حفظ حقوق و تسکین آلام بزه دیدگان،رسیدگی سریع و فوق العاده به پرونده در دستور کار دستگاه قضائی استان کرمان قرار گرفت.

سالاری با اشاره به اینکه تمامی جرائم ارتکابی محکوم در حوزه شهرستان کرمان بوده است،تصریح کرد:پس از صدور حکم شلاق،حبس و اعدام از سوی دادگاه کیفری یک استان کرمان و قطعیت رای در دیوان عالی کشور،صبح امروز نامبرده در محل زندان مرکزی کرمان به دار مجازات آویخته شد.

این مقام قضائی تاکید کرد:رویکرد دستگاه قضائی در برخورد با جرائم خشن و مخل آسایش شهروندان ،تسریع در رسیدگی به اینگونه پرونده ها و اجرای کامل قانون و مجازات محکومین بدون هرگونه اغماض می باشد.

 



ارسال نظر


آخرین خبرها