کد خبر: 67527 | زمان مخابره: 10:16:10 - چهارشنبه 23 فروردین 1396 | بدون نظر | |

قاتل جوان فراری حادثه نودژ دستگیر شد

معاون دادستان عمومی وانقلاب شهرستان منوجان از دستگیری قاتل فراری (ع.م) در این شهرستان ظرف مدت کمتر از ۱۶روز خبر داد وافزود:متهم با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است.

به گزارش نشانه نیوز، جمال الدین محمد شیخ بهایی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت:در تاریخ ۷فروردین سال جاری در ساعت ۰۱:۱۵بامداد حسب گزارش شهروندان منطقه نودژ شهرستان منوجان مبنی بر صدای تیراندازی در شهرک شهید بهشتی،اکیپی از ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام قضائی تصریح کرد:ماموران پس از مراجعه به درب منزل مقتول و با مشاهده آثار خون در حیاط خانه،بدن نیمه جان مقتول را که از ناحیه شکم مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود به بیمارستان ۱۲فروردین کهنوج منتقل می نمایند که متاسفانه  به علت شدت جراحات فوت می نماید.

وی ادامه داد:پس از وقوع این حادثه رسیدگی به این پرونده در دستور کار ویژه دادستانی قرار گرفت که با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس آگاهی متهم در محل مخفیگاهش در شهرستان کهنوج دستگیر گردید.

شیخ بهایی عنوان کرد:متهم در بازجویی های اولیه به جرم خود اقرار نموده و تحقیقات تکمیلی در این خصوص همچنان ادامه دارد و متهم با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است



ارسال نظر


آخرین خبرها