کد خبر: 67538 | زمان مخابره: 9:14:11 - پنجشنبه 24 فروردین 1396 | بدون نظر | |

رصد کامل فضای مجازی استان در ایام انتخابات/پیش بینی فعالیت ۴۰هزار نفر برای انتخابات ۹۶ در کرمان

مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان با بیان اینکه براساس فرمایشات مقام معظم رهبری اقدامات لازم را برای انتخابات پیش رو انجام داده ایم، افزود: فضای مجازی در استان کرمان هم اکنون به طور کامل رصد  می شود.

به گزارش نشانه نیوز، “خلیل همایی راد”  ۲۳ فروردین ماه در جلسه مشترک ستاد انتخابات و هییت نظارت استان کرمان گفت: اشراف اطلاعاتی بر انتخابات از یک سال گذشته در استان کرمان آغاز شده است.

وی امنیت را محدود به مرزهای جغرافیایی ندانست و عنوان کرد: با توجه به تلاش ها و هوشیاری نیروهای امنیتی اطلاعاتی کشور، اکنون کشور ایران جزیره امن در منطقه است.

مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان با بیان این مطلب که امنیت عمومی و امنیت انتخابات اقدامات حوزه انتظامی استانداری است، اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرموده اند که تمام سناریوهای محتمل برای انتخابات پیش بینی نمایید و راهکاری برای آنها ارایه گردد.

وی با بیان اینکه براساس فرمایشات مقام معظم رهبری اقدامات لازم را انجام داده ایم، افزود: فضای مجازی در استان کرمان هم اکنون به طور کامل رصد  می شود.

همایی را از به کارگیری ۱۰ هزار نفر بطور مستقیم و ۳۰ هزار نیرو بطورغیر مستقیم برای انتخابات پیش بینی کردیم، تاکید کرد: هر گونه مسایل امنیتی و مسایل مربوط به امنیت صرفا باید از طریق سخنگوی شورای امنیت انجام شود.

وی با تاکید بر آنکه هیچ مصلحتی بالاتر از قانون برای ما نیست، مطرح کرد: هیاتی برای جلوگیری از هر گونه اختلاف بین طوایف و مسئولین تشکیل گردیده است، تا از هر گونه تنشی در استان جلوگیری شود.



ارسال نظر


آخرین خبرها