کد خبر: 67580 | زمان مخابره: 10:24:01 - شنبه 26 فروردین 1396 | بدون نظر | |

جلسه پیگیری مبارزه تلفیقی با آفت مهم کرم خراط در بردسیر برگزار شد

با حضور صاحب نظران و نماینده مردم شریف بردسیر و سیرجان در مجلس شورای اسلامی جلسه مبارزه تلفیقی با آفت کرم خراط در شهرستان بردسیر برگزار شد.

به گزارش نشانه نیوز، با حضور حسن پور نماینده مردم بردسیر و سیرجان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار بردسیر، پور خاتون معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان، مدیران باغبانی و حفظ نباتات این سازمان، رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان و رئیس بسیج مهندسین استان جلسه مبارزه تلفیقی با آفت مهم کرم خراط برگزار شد.

حسن پور نماینده مردم بردسیر و سیرجان در مجلس شورای اسلامی در این جلسه گفت: دولت ها باید برنامه ریز و ناظر باشند تا کار بدرستی توسط مردم انجام شود.

وی افزود: هر طرحی که با مشارکت مردم انجام نشود و مردم در این امر سهیم نباشند منجر به شکست خواهد شد.

نماینده مردم بردسیر و سیرجان در ادامه بیان داشت: نه تنها برای مبارزه با کرم خراط بلکه برای حل تمام مشکلات نیازمند روحیه جهادی و بسیجی هستیم تا با هم مشکلات را حل نماییم.

در انتهای این نشست حسن پور نماینده مردم بردسیر و سیرجان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در راستای گسترش آبیاری تحت فشار  هیچ محدودیتی برای این مسئله وجود ندارد و با کشاورزان و باغداران همکاری لازم به عمل می آید و جهت توسعه شهرستان بخصوص مناطق لاله زار و کوه پنج افرادی که مایل به سرمایه گذاری باشند وام با سود کمتر از ده درصد پرداخت می گردد.



ارسال نظر


آخرین خبرها