کد خبر: 67606 | زمان مخابره: 11:31:37 - دوشنبه 28 فروردین 1396 | بدون نظر | |

یادواره شهدای دانشجو و گمنام در دانشگاه جیرفت برگزار شد

یادواره شهدای دانشجو و شهدای گمنام شامگاه یکشنبه در دانشگاه جیرفت برگزار شد.

به گزارش نشانه نیوز، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان در این آیین گفت: باید شهید را بشناسیم و شهید شناسی بسیار مهم است که باید انجام شود.
محمدمهدی ابوالحسنی افزود: مدالی که خداوند به شهدا داده به کسی داده نشده و خداوند شهدا را در آغوش خود قرار داده است و هیچ افتخاری بالاتر از این نیست که شهدا حلقه بین ما و خداوند باشند.
وی بیان کرد: جایی که اوصیای خدا دفن شده اند بسیار با ارزش و لازم است قدر این مکان ها را با دفاع از آرمان های آنها بدانیم.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زاهدان نیز در این آیین صنعت رسانه و تبلیغات را ابزار مهمی برای دفاع از ارزش های شهدا دانست و گفت: باید به واسطه این صنعت اجازه نفوذ را به رساننه های خارجی ندهیم.
محمود دولت کردستانی افزود: صنعت تبلیغات دشمنان صنعتی است که اختیار، سبک زندگی ما و اراده ما را از بین خواهد برد.
وی خاطرنشان کرد: امروز دشمنان آمده اند تا با جنگ رسانه ای به ما حمله کنند و آنها از این صنعت سعی دارند برای گمراه کردن خانواده ها و جوانان استفاده می کنند.
وی گفت: وظیفه ما در حال حاضر بسیار سنگین تر از گذشته شده و باید هوشیار باشیم و بدانیم که دشمنان سعی دارند تا در حوزه فرهنگی کشور ما رسوخ پیدا کرده و به ما ضربه بزنند و در این مواقع حساس باید مراقب این هجمه ها باشیم.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زاهدان افزود: اقتدار امروز ما به واسطه خون شهداست و حضور در کنار شهدا باعث تبرک اعمال ما خواهد شد، چرا که شهدا ناظر بر اعمال و رفتار ما خواهند شد.
وی با اشاره به اینکه رشادت های شهدا در زمان جنگ تحمیلی شگفت آور بوده است گفت: این نفس مسیحایی امام راحل بود که شهدا را به جاودانگی رساند و شهدا وعده الهی را باور کردند و هم اکنون جوانان ما هم باید با الگوبرداری از شهدا باور اسلام، اصول اسلام و امام زمان (عج) را در خود تقویت کنند.
دولت کردستانی بیان کرد: نباید اجازه دهیم تا فرمان امام بر زمین بماند و بهره برداری از همین دستور باعث می شود تا به تمامی اهداف خود برسیم.
شهرستان جیرفت با ۳۰۸ هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله ۲۳۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع است.



ارسال نظر


آخرین خبرها