کد خبر: 67618 | زمان مخابره: 10:20:14 - سه شنبه 29 فروردین 1396 | بدون نظر | |

ابزاری به غیر از قانون برای برگزاری انتخابات سالم و امن نداریم

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: هدف اصلی برای مجریان انتخابات این است که انتخابات سالم، امن و باشکوه برگزار شود تا بار دیگر موجب سرافرازی ملت ایران باشد و در این مسیر ابزاری به غیر از قانون نداریم.
به گزارش نشانه نیوز، حمید ذکااسدی در نشست مشترک هیئت های اجرایی و نظارت انتخابات استان کرمان اظهار داشت: با همت و همکاری مجریان و ناظران دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا موفق شدیم، هیئت های اجرایی و نظارت انتخابات در استان کرمان را در طبق زمانبندی انجام شده تشیکل دهیم.
وی همچنین انتخاب هیات های اجرایی و نظارت را گذر از یک مرحله حساسی دانست و بیان داشت: اگر همدلی و همکاری وجود نداشت، مشکلات بسیاری پیش می آمد، اما توانستیم از این مرحله طبق زمانبندی انتخابات عبور کردیم و کار انتخابات به مردم سپرده شد تا معمتدین مردم وارد عملیات شوند و مردمسالاری دینی شکل عملی بگیرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان ادامه داد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی انتخابات یکی از دو رکن مردمسالاری دینی و موجب فخر ملت ایران در جهان است.
ذکااسدی ابراز داشت: هدف اصلی برای مجریان انتخابات این است که انتخابات سالم، امن و باشکوه برگزار شود تا بار دیگر موجب سرافرازی ملت ایران باشد و در این مسیر ابزاری به غیر از قانون نداریم و عمل به مر قانون تنها وسیله ای است که می تواند، ما را به مقصودمان برساند که رضایت خدا و امانتداری رای مردم است.
وی اضافه کرد: مشارکت مردم کرمان در انتخابات سال ۹۴ بیش از متوسط کشوری بود و امیدواریم مردم استان کرمان حضوری مقتدرانه در انتخابات پیش رو داشته باشند.
رئیس ستاد انتخابات استان کرمان عنوان کرد: مفتخریم با مدیریت جهادی و ابتکارات استاندار پر تلاش استان کرمان نه تنها مهر تایید رهبری بر برنامه های اقتصاد مقاومتی زده شده بلکه ایشان در فرمایشات خود، کارنامه کرمان را الگویی برای سایر استان ها دانسته اند و این مهم چون ستاره ای درخشان در تارک مدیران استان می درخشد.
ذکااسدی اظهار داشت: مطمئن هستیم، انتخابات پیش رو با پرچمداری استاندار کرمان و پشتیبانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان، اجرای قانونی بخشداران، فرمانداران، هیئت های نظارت و اجرایی و ایجاد امنیت توسط شوراهای تامین و نیروی انتظامی و همکاری قوه قضاییه و کمک اصحاب رسانه با هماهنگی، همدلی و رعایت اخلاق مبتنی بر شعار توسعه و ولایتمداری، انتخاباتی مورد رضایت خداوند، مقام معظم رهبری و مردم خواهیم بود.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در استان کرمان نیز در این جلسه اظهار داشت: شوراها با توجه به قانونی که برای آن در نظر گرفته شده است باید افراد امین و دلسوز انتخاب شوند تا شورای اسلامی را سکوی پرش و رسیدن به منافع خود ندانند.
حجت الاسلام علی توکلی از صندوق رای به عنوان ناموس انتخابات نام برد و تاکید کرد: باید از صندوق انتخابات مراقبت کنیم.

رییس کل دادگستری استان کرمان هم در این جلسه گفت: اجرا و نظارت دو رکن مهم در برگزاری انتخابات است.
یدالله موحد بیان داشت:نقش هیات های اجرایی و نظارت کلیدی و تاثیرگذار است.
وی ادامه داد:نظام جمهوری اسلامی متکی بر آرای عمومی است و مقام معظم رهبری فرمودند عظمت و اقتدار کشور و نظام در گرو انتخابات باشکوه است.



ارسال نظر


آخرین خبرها