کد خبر: 67740 | زمان مخابره: 10:43:33 - یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 | بدون نظر | |

شورای اطلاع رسانی صنعت، معدن و تجارت تشکیل می شود

ابوالحسنی مشاور رئیس و مدیر روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: شورای اطلاع رسانی هم خانواده صنعت، معدن و تجارت استان کرمان تشکیل می شود.

به گزارش نشانه نیوز، علیرضا ابوالحسنی با بیان اینکه فعالیت های گسترده ای در دولت تدبیر و امید در حوزه صنعت، معدن و تجارت شکل گرفته است، اظهار کرد: تحولات و اقدامات مهمی در زمینه صنعت، معدن و تجارت در چهار سال گذشته انجام شده  که آنطور باید اطلاع رسانی نشده است.

وی افزود: به منظور انعکاس تحولات صنعتی، معدنی و تجارتی استان کرمان به مردم و آشنا نمودن آحاد جامعه با حوزه صنعت و تولیدات داخلی و استفاده بشتر از کالاهای ایرانی و همچنین تقویت ارتباط بین صنعت، معدن و تجارت با مردم، شورای اطلاع رسانی هم خانواده صنعت، معدن و تجارت استان کرمان تشکیل می شود.

ابوالحسنی با تشریح اهداف تشکیل و برگزاری این شورا بیان کرد: مدیران رابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، نظام مهندسی معدن، سازمان زمین شناسی، خانه صنعت و معدن، اتاق اصناف، اتاق تعاون، اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی و خانه معدن اعضای این شورا را تشکیل می دهند.

وی، ایجاد انسجام، هم افزایی و همچنین ایجاد زمینه مناسب برای ارتباط، تعاملات و پاسخگویی مناسب به ذینفعان صنعت، معدن و  تجارت را از اهداف تشکیل شورای اطلاع رسانی هم خانواده صنعت، معدن و تجارت استان کرمان دانست و ادامه داد: استفاده بهینه از رسانه ها به منظور آگاهی بخشیدن به مردم در خصوص اقدامات انجام شده در حوزه صنعت، معن و تجارت و حوزه های وابسته و زیرمجموعه در قالب ارائه گزارشات به رسانه ها، برگزاری نشست های خبری، رصد و تحلیل رسانه ای در حوزه صنعت معدن و تجارت، برنامه ریزی در برگزاری مناسبت هایی از قبیل هفته گرامیداشت صنعت و معدن، روز اصناف، روز صادارت، حمایت از حقوق مصرف گکنندگان، برگزای جشنواره های فرش دستباف و … از دیگر اهداف تشکیل این شورای اطلاع رسانی می باشد.

وی به برگزاری تورهای بازدید خبرنگاران و افراد علاقه مند از مجموعه های صنعتی و معدنی و دیگر تولیدکنندگان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: باید برای شناساندن جایگاه صنعت در اذهان  عمومی و برگزاری برنامه برای تحقق خواسته های مردمی تلاش نماییم و در این راه همراهی اصحاب رسانه مطمئنا ما را به نتیجه مطلوب می رساند.

مشاور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: سیاست های وزارت صنعت، معدن و تجارت بر این پایه استوار است تا همگان با اقدامات انجام شده در حوزه صنعت، معدن و اقدامات بازرگانی و تجاری منطقه جغرافیایی خود هر چه بیشتر آشنا گردند.

 



ارسال نظر


آخرین خبرها