کد خبر: 67747 | زمان مخابره: 10:33:58 - دوشنبه 4 اردیبهشت 1396 | بدون نظر | |

برگزاری هفتمین کنفرانس ملی زلزله و سازه به میزبانی جهاددانشگاهی استان کرمان

هفتمین کنفرانس ملی زلزله و سازه توسط جهاددانشگاهی استان کرمان با همکاری دانشگاه شهید باهنر در ۶ و ۷ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.  

 “دکتر رضا کامیاب مقدس” رییس جهاددانشگاهی استان و دبیر هفتمین کنفرانس ملی زلزله و سازه، در گفت و گو با نشانه نیوز، ضمن اعلام خبر فوق گفت: آیین افتتاحیه این مراسم چهارشنبه ششم اردیبهشت ماه سال جاری در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان و با حضور دکتر پورعابد معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی کشور، مسوولان اجرایی استان، جمع کثیری از استادان برجسته مهندسی سازه و زلزله  کشور، محققان و دانشجویان برگزار خواهد شد.

رییس جهاددانشگاهی استان کرمان با بیان این مطلب که آخرین مهلت ارسال اصل مقالات دهم اسفند ماه سال ۹۵ بود، گفت: ۲۳۵ مقاله به دبیرخانه هفتمین کنفرانس ملی زلزله و سازه ارایه شده است.

دکتر کامیاب مقدس تصریح کرد: برنامه های کنفرانس شامل ایراد سخنرانی های کلیدی توسط استادان مدعو، ارایه مقالات پذیرفته شده بصورت همزمان در ۵ سالن در ساختمان مرکزی جهاددانشگاهی، ارایه تعدادی از مقالات بصورت پوستری، برگزاری نمایشگاه کتب تخصصی، برگزاری نشستهای تخصصی و برگزاری دو کارگاه آموزشی با موضوع معرفی و طراحی سازه های بلند و بهسازی ساختمان ها از دیگر برنامه های این کنفرانس خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: یک جلد کتاب مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس ملی سازه و زلزله که شامل چکیده مبسوط مقالات و همچنین لوح فشرده ای شامل اصل مقالات پذیرفته شده با قابلیت جستجو نیز توسط دبیر خانه کنفرانس تهیه شده است.

وی با اشاره به پیشرفت چشمگیر جهانی از زمینه های مختلف علوم مهندسی و لزوم تبادل آخرین یافته های علمی در قالب برگزاری کنفرانس ها و کنگره های تخصصی اظهار کرد: در همین راستا پژوهشکده زلزله و سوانح طبیعی جهاددانشگاهی با برگزاری کنفرانس های سالیانه بین المللی و ملی در زمینه سازه و زلزله که با استقبال بی نظیری روبه رو شده است، به دنبال آن است که رخدادی ماندگار در راه انتشار آخرین یافته های علمی و ایجاد ارتباط بین دانشگاهها و مراکز تخصصی رقم زندو برگزاری موفق شش دوره کنفرانس قبلی در این زمینه دلیلی بر این ادعا است.

شایان ذکر است: ششمین کنفرانس زلزله و سازه به صورت بین المللی با حضور متخصصان صاحب نام از ۱۲ کشور دنیا شامل ایران، آلمان، ژاپن، انگلستان، لهستان، آمریکا، دانمارک، اسپانیا، مجارستان، ترکیه، کره جنوبی و  آرژانتین برگزار شد و در اردیبهشت ماه سالجاری نیز هفتمین کنفرانس ملی زلزله و سازه برگزار می شود.



ارسال نظر


آخرین خبرها