کد خبر: 67753 | زمان مخابره: 10:55:37 - دوشنبه 4 اردیبهشت 1396 | بدون نظر | |

در فصل انتخابات نباید حرمت یکدیگر را بشکنیم

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان کرمان با اشاره به اینکه در فصل انتخابات نباید حرمت یکدیگر را بشکنیم گفت: نباید به خاطر دفاع از کاندیدای مورد نظر، حرمت رقیب را از بین ببریم و او را از هستی ساقط کنیم.

به گزارش  نشانه نیوز، حجت الاسلام”علی توکلی زاده” صبح امروز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه در مراسم جشن به مناسبت عید مبعث در دادگستری کرمان اظهار کرد: پیامبر اکرم(ص) برای ابلاغ به ما آمده است نه تغییر چراکه تغییر دست خود افراد است.

وی افزود: وقتی ما افراد را مجازات می کنیم برای تغییر آنها است اما چون اراده مجرم بر تغییر نیست مجازات ما هم تاثیر چندانی ندارد، بنابراین مجازات های ما خیلی بازدارنده نیست.

توکلی زاده با اشاره به خصوصیت رسول گرامی اسلام یعنی رحمه للعالمین بودن ایشان افزود: ما باید به این بعثت که به عنوان تحول بزرگی در جهان هستی تلقی می شود یک نگاه ویژه ای داشته باشیم و ایشان فرموده اند من برای مکارم اخلاقی در جامعه مبعوث شده ام.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان کرمان گفت: همانطور که خود رسول اکرم رحمت است ائمه بعد از ایشان هم نعمت و رحمت خداوند هستند.

توکلی زاده با تاکید بر یکی از سفارشات رسول اکرم(ص) مبنی بر اطاعت از والدین، تصریح کرد: بدترین شکست برای پدر ومادر عدم اطاعت فرزندان است و نتیجه همین رنجش در زندگی ما تاثیرگذار است.

وی ادامه داد: حسن خلق وصداقت در رفتار نیز بسیار حائز اهمیت و ارائه آمار غیرواقعی یک دروغ است درحالیکه این مساله یکی از آفات امروز جامعه ما به شمار می رود، همچنین موافقت ظاهر و باطن نیز خیلی مورد تاکید است.

توکلی زاده در پایان با اشاره به اینکه در فصل انتخابات نباید حرمت یکدیگر را بشکنیم خاطرنشان کرد: نباید به خاطر دفاع از کاندیدای مورد نظر دل کسی را برنجانیم، حرمت رقیب را از بین ببریم و او را از هستی ساقط کنیم.



ارسال نظر


آخرین خبرها