کد خبر: 68840 | زمان مخابره: 10:52:04 - چهارشنبه 24 خرداد 1396 | بدون نظر | |

خدمات نمایندگی آستان قدس در کرمان

نماینده ولی فقیه در استان کرمان بر اهمیت هزینه کرد موقوفات آستان قدس رضوی درخود استان تاکید کرد .

 به گزارش نشانه نیوز، آیت الله جعفری در دیدار با اعضای شورای سیاست گذاری نمایندگی استان قدس رضوی در استان افزود: آستان قدس با همکاری خیران می تواند نقش موثری در بهبود وضعیت محرومان و نیازمندان جامعه ایفا کند .
در این دیدار سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان گفت : طبق فرموده رهبر معظم انقلاب ، آستان قدس رضوی متعلق به مشهد و حتی متعلق به ایران نیست بلکه متعلق به جهان اسلام است و اخیرا در همه استانها دفتر نمایندگی استان قدس تشکیل شده است .
حسین صابری ، سیاستگذاری هماهنگی و نظارت بر فعالیتهای آستان قدس، هماهنگی دستگاههای اجرایی و نهادهای انقلابی و مردمی ، تشویق و ترغیب خیران برای دریافت کمکهای آنها، سیاستگذاری در زمینه انجام فعالیتهای فرهنگی و تبلیغی و شناسایی محرومیتها و مشکلات و کمبودهای استان و تلاش در جهت رفع آنها را از جمله وظایف این شورا برشمرد .
وی با بیان اینکه از شهریور پارسال تاکنون آستان قدس رضوی بیش از دو هزار نفر از مناطق محروم استان را به زیارت امام رضا ع فرستاده است ،  از توزیع ۱۵۳۱بسته ارزاق عمومی تهیه شده در آستان قدس بین محرومان و نیازمندان استان درروزهای آینده خبر داد  .



ارسال نظر


آخرین خبرها