کد خبر: 68868 | زمان مخابره: 10:05:13 - شنبه 27 خرداد 1396 | بدون نظر | |

گازرسانی به صنایع عمده استان کرمان با تحقق بند ق بودجه کشور ، شتاب می گیرد

گازرسانی به صنایع عمده استان کرمان با تحقق بند ق بودجه کشور ، شتاب می گیرد.

به گزارش نشانه نیوز، مهندس محمد علی ودیعتی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان ضمن اعلام این خبر گفت : ۵۵۰هزار مشترک در بخش های مختلف اعم از خانگی،صنایع ، بخش عمومی و نیروگاه ها  در استان کرمان به شبکه سراسری گاز متصل می باشند به طوری که  از ابتدای دولت تدبیر و امید تعداد مشترکین این بخش از ۴۸۱ مشترک به ۶۷۸مشترک صنعتی و عمده افزایش داشته است و حاکی از رشد ۴۱ درصدی بوده و ان شا ا… با سرمایه گذاری بخش خصوصی و تحقق بند ق بودجه با اتصال بیشتر شهر ها و روستاهای پرجمعیت کشور به شبکه گاز، طرح های جدید نیز برای گازرسانی به صنایع در دستور کار قرار گرفته  شود.

ایشان همچنین به اهمیت توزیع گاز در استان اشاره کرد و گفت: پیشانی کار ما توزیع و ارائه خدمات به هموطنان است، لذا باید ارتباط با مشترکین در سطح کلاس جهانی باشد و در همه بخش ها خدمات درجه یک به مشترکین ارائه دهیم. همچنین باید هدف را بر کاهش مصرف سوخت مایع به خصوص در صنایع و جایگزینی گاز طبیعی با سوخت مایع قرار دهیم.

وی بزرگترین پاداش و اوج خوشحالی کارکنان شرکت گاز استان کرمان را خوشحالی و خرسندی هموطنان خصوصاً مناطق محروم و دور افتاده استان پس از گاز رسانی اعلام نمود و گفت : بر همین اساس شاهدیم که در حال حاضر شهرهای بهره مند از گاز در استان کرمان ۴۸ شهر و ۸۳۲ روستا رسیده است.



ارسال نظر


آخرین خبرها