کد خبر: 68903 | زمان مخابره: 9:25:42 - دوشنبه 29 خرداد 1396 | بدون نظر | |

کسب رتبه برتر کشوری اداره کل اوقاف کرمان برای ششمین سال متوالی

اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان در هشتمین مجمع سراسری مدیران سازمان اوقاف کشور برای ششمین سال متوالی حائز رتبه برتر کشوری شد.

به گزارش نشانه نیوز، مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گفت: هشتمین مجمع سراسری مدیران کل، معاونان و مسئولان و روسای ادارات اوقاف سراسر کشور با هدف تبیین و بررسی نقش بهره وری موقوفات در اقتصاد مقاومتی، بررسی نقش وقف در ارتقاء اقتصاد دانش بنیان همراه با تجلیل از ادارات برتر سازمان بر اساس عملکردهای برنامه های سال ۹۵ برگزار شد.
روح الله رستمی افزود: بر اساس بازرسی های انجام شده در خصوص عملکرد برنامه ها و ورود اطلاعات در سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه، از این اداره کل به عنوان اداره کل برتر و از حجت الاسلام قاسمی زاده به عنوان مدیر نمونه کشوری تجلیل شد.
وی تصریح کرد: در این مجمع از حوزه مدیریت، معاونت های فرهنگی و اجتماعی، بهره وری اقتصادی، معاونت ثبتی حقوقی، کارشناس هماهنگی و پیگیری دفتر ریاست و همچنین از عملکرد ادارات اوقاف ناحیه یک و ۲ شهرستان کرمان، کوهبنان، سیرجان و رفسنجان با اهداء لوح سپاس تجلیل شد.
مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان خاطرنشان کرد: این اداره کل طبق عملکرد برنامه های سازمانی خود طی سالهای ۹۰ تا ۹۴ علاوه بر قرار گرفتن در طیف الف ادارات سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در ارزیابی عملکرد سالانه به عنوان اداره کل اوقاف و امور خیریه برتر در میان همه ادارت اوقاف سراسر کشور معرفی شده است.
رستمی با اشاره به تقدیر از مدیرکل اوقاف استان کرمان به عنوان مدیر نمونه کشوری اظهار کرد: مدیریت قوی و مدبرانه حجت الاسلام محمدقاسمی زاده که از سال ۸۵ عهده دار این مسئولیت خطیر است، به همراه نیروهای کارآمد نقش مهمی را در کسب این موفقیت ها ایفا کرده است.



ارسال نظر


آخرین خبرها