کد خبر: 68906 | زمان مخابره: 9:27:19 - دوشنبه 29 خرداد 1396 | بدون نظر | |

واژگونی یک دستگاه خودروی حامل۹ تبعه بیگانه در محور رفسنجان

رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی رفسنجان گفت: در محور نوق به رفسنجان ۲ حادثه تلخ یکی واژگونی مزدای حامل اتباع بیگانه و دیگری برخورد ۲ خودروی پژو و پراید رخ داد که براثر این حوادث ۱۳نفر مصدوم و یک نفر کشته شد.

به گزارش نشانه نیوز، سید محسن مرتضوی با اشاره به اینکه این دومین محور حادثه خیز در استان کرمان بشمار می رود افزود:در این محور نرسیده به چاه جعفر یک دستگاه وانت مزدا که ۹ تبعه بیگانه نیز در این وانت بودند واژگون شد که بر اثر این واژگونی هر ۹ تبعه افغان به همراه راننده دچار آسیب دیدگی شدند.
وی ادامه داد: با اعزام ۳ آمبولانس اورژانس این افراد برای مداوا به بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان اعزام شدند.
مرتضوی بیان کرد:همچنین در این محور با برخورد ۲ دستگاه خودروی پراید و پژو بعد از لطف آباد ۴ مصدوم برجای گذاشت که با اعزام ۲ آمبولانس این افراد به بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان اعزام شدند.
وی تصریح کرد: متأسفانه یکی از سرنشینان در حادثه برخورد این دو خودرو در بیمارستان بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.
مرتضوی تأکید کرد: این محور دومین محور حادثه خیز استان است که بیشتر کشته شدگان در این محور رخ می دهد و جا دارد مسئولان نسبت به رفع نقاط حادثه خیز و دوبانده کردن این محور تدابیر لازم بیندیشند تا از بروز حوادث ناگوار جلوگیری شود.
شهرستان رفسنجان در ۱۰۰کیلومتری شمال کرمان قرار دارد.



ارسال نظر


آخرین خبرها